arrow-5,66%
arrow-1,91%
arrow-1,63%
arrow-1,39%
arrow-1,31%
meer...

Beursagenda maandag

13:00:
Aandeelhoudersvergadering Kardan

20:00
VS: Overheidsbudget

Zaterdag in De Financiële Telegraaf:

'Doorstroming arbeidsmarkt bevorderen'

Waarom mislukte overname PostNL door Bpost?

Sandd overweegt aangifte tegen voormalige president-commissaris

Dit is het laatste gratis Premium artikel dat u kunt lezen. Tijd voor een abonnement?
premium
Bedrijven mogen via WhatsApp niet om gevoelige gegevens vragen.
Bedrijven mogen via WhatsApp niet om gevoelige gegevens vragen.
Foto: Ronald Bakker

Leveranciers laten na om klanten te waarschuwen

Appservice is boeterisico

13 MRT 2016 Rob Goossens

Amsterdam - Bedrijven die via WhatsApp contact hebben met hun klanten, riskeren daarmee een boete van enkele tonnen.

De ’appservice’, die de traditionele klantenservice per telefoon meer en meer verdringt, wordt niet gezien als veilige manier om persoonlijke gegevens te versturen, waarschuwt Robbert Santifort van het Rotterdamse advocatenkantoor Kneppelhout en Korthals. Volgens Santifort zijn bedrijven zich onvoldoende bewust van de verplichtingen die er bij het WhatsApp-verkeer met klanten komen kijken.

Lees het hele verhaal in De Telegraaf op zondag of klik op deze link.

Vaker Premium artikelen lezen?
Registreer en lees elke maand
15 Premium artikelen gratis!
Vaker Premium artikelen lezen?
Dit is het laatste gratis Premium artikel dat u kunt lezen. Tijd voor een abonnement?
Minister Kamp: ‘Belgen liegen’
Minister Kamp van Economische Zaken reageert verontwaardigd op kritiek vanuit België. Bpost beweert...
Populair
24 uur actueel
Turbo top 3 (omzet)
Nieuws
Webinars

Ik grijp de eindejaarsrally aan om extra uit te geven:


Verstuur
Indices
Valuta
Energie
Damrak
AEX469,77arrow0,66% 09-12
AMX664,67arrow0,31% 09-12
ASCX806,09arrow-0,09% 09-12
BEL-203557,53arrow-0,22% 09-12
FTSE 1006954,21arrow0,33% 09-12
CAC-404764,07arrow0,60% 09-12
SMI8099,63arrow1,83% 09-12
meer...