Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium

Veel klachten over kortingsbonnen Groupon

19 FEB 2013

DEN HAAG - Kortingsbonnenwebsite Groupon heeft van de Consumentenautoriteit een tik op de vingers gekregen, omdat consumenten bij klachten over aanbiedingen van Groupon van het kastje naar de muur werden gestuurd. Dat meldde de toezichthouder dinsdag.

Foto: ap

Via overheidsloket ConsuWijzer kwamen veel meldingen binnen van mensen die niet wisten wie zij moesten bellen, wanneer hun kortingsbon niet verzilverd kon worden. Ook was vaak niet duidelijk waar een product naar toegestuurd moest worden wanneer iemand van zijn aankoop wilde afzien.

Betere voorlichting

Groupon heeft de toezichthouder inmiddels toegezegd om consumenten beter voor te lichten over aanbiedingen die via de site worden geboekt. De klant zal meer duidelijkheid verschaft worden over wie precies voor een bepaalde actie verantwoordelijk is, en wat de voorwaarden zijn. Als Groupon zich niet aan deze beloften houdt, riskeert het bedrijf een boete.

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
8.0 °C
ZZW5
Beurs AEX
AEX 494.9
+ / - -0.55%
Populair
Actueel
Tips van redactie
poll image

Stelling DFT Geld

Scholingsaftrek moet worden afgeschaft


Verstuur