Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium
klikken, bellen, inlichtingen, spionage,telefoon
Foto: ANP

Klanten meer te spreken over verzekeraar

16 JUN 2017

Consumenten zijn dit jaar meer tevreden over hun verzekeraar dan in 2016. Net als vorig jaar scoort de Zeeuwse verzekeraar ZLM het best.

Dat blijkt uit onderzoek op van Kantar TNS in opdracht van het Verbond van Verzekeraars naar de klankgerichtheid van 48 verzekeraars. Zij werden op de website Verzekeraarsinbeeld.nl beoordeeld door 11.000 consumenten op onder meer deskundigheid, klankcontact en duidelijkheid. De verzekeraars halen de beste scores op deskundigheid en contact.

Met een 8,3 als gemiddeld rapportcijfer kreeg de schadeverzekeraar ZLM de hoogste waardering van consumenten. In de top vijf staan verder VvAA, Nh1816, die beiden nieuw zijn binnengekomen, en ANWB Verzekeren en Centraal Beheer. Van de 48 beoordeelde verzekeraars scoorden werden 10 lager gewaardeerd dan in 2016, voor 32 verzekeraars geldt het tegenovergestelde.

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
17.8 °C
WZW4
Beurs AEX
AEX 519.5
+ / - +0.02%
poll image

Stelling DFT Geld

Ouderen kunnen er niets aan doen dat ze niet aan het werk komen


Verstuur
Populair
Actueel
Tips van redactie