Pssst! De Telegraaf krijgt een nieuwe website. Nieuwsgierig? Bekijk ‘m hier!
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
premium
Christina Caljé bij videoplatform Autheos.
Foto: AMAURY MILLER

Doorbreker

Autheos is speurende koper voor

22 AUG 2017 Theo Besteman

Dertig reclamevideo’s voor dezelfde eyeliner. Dat lijkt veel, maar bedrijven bedienen online-consumenten steeds accurater voor hun individuele smaak. Dankzij Autheos, het videoplatform dat veruit de meeste e-commercebedrijven als klant heeft.

Zijn in de VS geboren directeur Christina Caljé, die eerder voor snelle groei bij leensite Peerby zorgde, werd door investeerders Holland Venture en Guy Brandley gevraagd Autheos in Europa en later de VS te laten groeien bij merken en bij ’e-tailers’, de retailer die online verkoopt. In Caljé's wereld draait alles om online
U kunt geen Premium artikel meer lezen
Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
15.5 °C
ZW3
Beurs AEX
AEX 528.34
+ / - -0.06%
Actueel
Meest gelezen