Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie
di 05 feb 2013, 13:52

Opmars van QR-shopping

van de redactie

het gebruik van QR-codes is in opmars. Voor komend jaar zijn er al zo'n 3000 aangekondigd. Een nieuwe stap in het samenbrengen van online en offline marketing: QR-codes koppelen aan pop-up stores.

Foto: El Asira

De online shop voor Arabische verzorgingsproducten El Asira heeft speciaal voor Valentijn 101 tijdelijke pop-up shops door heel het land aan QR-codes op abri’s, bushaltes, treinstations en Schiphol gekoppeld: een manier om als webwinkel in het offline straatbeeld zichtbaar te zijn.

“We merken dat in veel van de huidige campagnes die gebruik maken van QR-codes de echte 'shopping experience' niet of onvoldoende aanwezig is. Ze geven alleen informatie,” zegt Abdelaziz Aouragh, oprichter van El Asira.


15.8 °C
W5
 
files 202
126 km.
Beurs AEX
AEX 384.11
+ / - -0.76%
DFT

Ik plaats dit jaar geen beeltenissen of producten van Zwarte Piet in mijn zaak of in communicatie naar de klant.


Verstuur