Dit is het laatste gratis Premium artikel dat u kunt lezen. Tijd voor een abonnement?
premium

Opmars van QR-shopping

05 FEB 2013

het gebruik van QR-codes is in opmars. Voor komend jaar zijn er al zo'n 3000 aangekondigd. Een nieuwe stap in het samenbrengen van online en offline marketing: QR-codes koppelen aan pop-up stores.

Foto: El Asira

De online shop voor Arabische verzorgingsproducten El Asira heeft speciaal voor Valentijn 101 tijdelijke pop-up shops door heel het land aan QR-codes op abri’s, bushaltes, treinstations en Schiphol gekoppeld: een manier om als webwinkel in het offline straatbeeld zichtbaar te zijn.

“We merken dat in veel van de huidige campagnes die gebruik maken van QR-codes de echte 'shopping experience' niet of onvoldoende aanwezig is. Ze geven alleen informatie,” zegt Abdelaziz Aouragh, oprichter van El Asira.

Vaker Premium artikelen lezen?
Registreer en lees elke maand
15 Premium artikelen gratis!
Vaker Premium artikelen lezen?
Dit is het laatste gratis Premium artikel dat u kunt lezen. Tijd voor een abonnement?
.6 °C
OZO1
Beurs AEX
AEX 454.95
+ / - +1.19%
Actueel
Meest gelezen

Zzp'ers zonder pensioen leven straks in armoede


Verstuur