• MijnBedrijf
  • Starter van de Week
  • ZZP
  • Geld & Zaken
  • Branche in beeld
  • Personeel
  • Columnisten
  • Mijn Vraag
  • Premium
Zoeken
  Zoeken met  
10.9 °C
O1
 
files 108
72 km.
euro95
diesel
1,823
1,499
 
 
 
 
Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie
di 05 feb 2013, 13:52

Opmars van QR-shopping

van de redactie

het gebruik van QR-codes is in opmars. Voor komend jaar zijn er al zo'n 3000 aangekondigd. Een nieuwe stap in het samenbrengen van online en offline marketing: QR-codes koppelen aan pop-up stores.

Foto: El Asira

De online shop voor Arabische verzorgingsproducten El Asira heeft speciaal voor Valentijn 101 tijdelijke pop-up shops door heel het land aan QR-codes op abri’s, bushaltes, treinstations en Schiphol gekoppeld: een manier om als webwinkel in het offline straatbeeld zichtbaar te zijn.

“We merken dat in veel van de huidige campagnes die gebruik maken van QR-codes de echte 'shopping experience' niet of onvoldoende aanwezig is. Ze geven alleen informatie,” zegt Abdelaziz Aouragh, oprichter van El Asira.


Mijnbedrijf
OverGeld
DFT

Is het acceptabel om alleen 'Hollands' personeel te willen?


Verstuur