• MijnBedrijf
  • Starter van de Week
  • Familiezaken
  • ZZP
  • Geld & Zaken
  • Branche in beeld
  • Personeel
  • Columnisten
  • Mijn Vraag
  • Premium
 
 
Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie
di 05 feb 2013, 13:52

Opmars van QR-shopping

van de redactie

het gebruik van QR-codes is in opmars. Voor komend jaar zijn er al zo'n 3000 aangekondigd. Een nieuwe stap in het samenbrengen van online en offline marketing: QR-codes koppelen aan pop-up stores.

Foto: El Asira

De online shop voor Arabische verzorgingsproducten El Asira heeft speciaal voor Valentijn 101 tijdelijke pop-up shops door heel het land aan QR-codes op abri’s, bushaltes, treinstations en Schiphol gekoppeld: een manier om als webwinkel in het offline straatbeeld zichtbaar te zijn.

“We merken dat in veel van de huidige campagnes die gebruik maken van QR-codes de echte 'shopping experience' niet of onvoldoende aanwezig is. Ze geven alleen informatie,” zegt Abdelaziz Aouragh, oprichter van El Asira.


16.5 °C
ZZW4
 
files 122
155 km.
Beurs AEX
AEX 413.13
+ / - +0.24%
Mijnbedrijf
OverGeld
DFT

Toont u klantreviews over uw product/dienst op uw website?


Verstuur