Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
premium

TeleVisie: Tour de France

Blaam ligt bij ploegen

08 JUL 2017 Raymond Kerckhoffs

Hét nieuwe wielrennen. Dynamisch en innovatief met een maximale beleving voor het publiek. Dé toekomst van de sport. Hét antwoord tegen de dreigende vergrijzing van de wielerfans. Met schreeuwende kreten riepen de belangrijkste wielerploegen, verzameld in Velon, dat ze voor een revolutie gingen zorgen. Het was hun taak om voor meer spektakel te zorgen, riepen ze in koor. Daarvoor werden de Hammer Series in het leven geroepen. Al lijkt het enthousiasme van de teams vooral in het verdienmodel te zitten.

De eerste week van de Tour de France heeft aangetoond dat maar weinig ploegen daadwerkelijk bezig zijn met een betere publieksbinding. Onder de noemer saai, saaier, saaist gaan de afgelopen etappes de boeken in. Wie dagelijks de laatste vijf kilometer bekeek, had meer dan genoeg gezien. De bescheiden Belgische Wanty-ploeg van
U kunt geen Premium artikel meer lezen
Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
19.0 °C
WZW4
Beurs AEX
AEX 529.47
+ / - +0.33%
‘Het was een enorme vuurwerkknal’
Plofkraak verwoest pinautomaat, flitsridders in actie en de A2 dicht tijdens de ochtendspits in het...

Meest gelezen op Telegraaf.nl

Telegraaf | Buitenland | Binnenland | Prive | Digitaal | Telesport | Vrouw | DFT | Film en Uitgaan | Vrij | Autovisie | Gezondheid |