Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.

SNELNIEUWS

Vrijdag 18 augustus
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium
Foto: ANP

Kledinglijn GTST-personage wint weer prijzen

20 APR 2017

De modecollectie die het GTST-personage Nina Sanders heeft ontworpen voor WE Fashon is weer in de prijzen gevallen.

Producenten Endemol Shine en RTL Nederland wonnen donderdagavond twee beeldjes bij de uitreiking van de Esprix Awards. Deze prijzen worden jaarlijks uitgereikt voor de beste marketingcampagnes van het jaar.

We X Nina kreeg de hoofdprijs in de categorie 'retail'. In de categorie ‘business to consumer’ ging de campagne met brons naar huis.

Het personage Nina Sanders (gespeeld door actrice Marly van der Velden) wil in de serie modeontwerpster worden. Van der Velden zelf heeft ook affiniteit met mode. Eerder werd het project We X Nina al uitgeroepen tot de ‘Cross Media Case’ van het jaar en won GTST een TV-Beeld voor het beste ‘branded content concept’ van dit seizoen.

De catwalkshow van Nina Sanders is over alle platforms meer dan 2 miljoen keer bekeken. Na afloop van de uitzending werd de website van WE massaal bezocht en werd een recordaantal van meer dan 75.000 bezoekers geregistreerd.

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
15.4 °C
ZW4
Beurs AEX
AEX 519.64
+ / - -0.78%
Totale hysterie voor Channing Tatum
Gillende vrouwen bivakkeerden de hele dag bij de rode loper van de première van Logan Lucky om...