*

di 07 jun 2011, 09:24 | 266 reacties

Parkeren bij de varkensboer

Wie slim shopt, kan heel goedkoop vliegen. Maar wie de parkeertarieven bij de luchthavens ziet, schrikt zich vaak alsnog een hoedje. Als het aan de Eindhovense vrienden Theo Toenders en Robin van Winden ligt, kan het een stuk voordeliger. Parkeren bij de varkensboer, op vijf minuten van Eindhoven Airport, in de gemeente Eersel.

Varkensboer en Theo Toendders (l.) en Robin van Winden zijn trots op hun goedkope langparkeerplaats. Varkensboer en Theo Toendders (l.) en Robin van Winden zijn trots op hun goedkope langparkeerplaats.

Voor varkenshouder Theo Toenders was het een kwestie van tijd eer hij een flink deel van zijn erf zou gebruiken voor de parkeerbusiness.

"Als ik op Schiphol was, zag ik wat dat parkeren kostte. Jaren geleden dacht ik al: als Eindhoven Airport boven de miljoen reizigers uitkomt, dan begin ik een parkeerbedrijf. Ze gaan nu al richting de 2,5 miljoen, dus in februari zijn we begonnen met onze parkeerservice."


Honderd parkeerplaatsen

"Ook wel een beetje uit nood, want door al die kiloknallers in de supermarkten gaat het met de vleeshandel uiterst moeizaam. Reizigers komen naar ons toe met hun auto, wij zetten ze af bij het vliegveld en nemen de auto mee. Komen ze terug, dan bellen ze even en dan staan we na een kwartier met de auto weer bij de luchthaven.

”Zo’n honderd parkeerplaatsen hebben Toenders en Van Winden beschikbaar. En het bedrijf met de naam Eazzy Park loopt al aardig. „Er zijn er wel meer die het doen, maar wij doen het legaal. We betalen alle belastingen en verzekeringen”, zegt Van Winden. Maar er hangen donkere wolken boven het initiatief. Eindhoven Airport is niet blij met de concurrentie. De gemeente Eersel heeft daarom al aangekondigd de nieuwe parkeerservice te willen verbieden. Er wordt gesproken over een dwangsom, omdat de parkeerplaats in een gebied met ’agrarische bestemming’ ligt.


Weekendabonnement
Het EK-abonnement, 6 weken € 20,-!

 1 |  2 | Volgende
HUISREGELS
Voor reageren op artikelen bij telegraaf.nl en haar subsites gelden huisregels. Klik hier om die regels te lezen.
Erg goed idee. Wij hebben bij Het nieuwe parkeren beboekt. Het ging ook erg super!!! en nog goedkoper. Ik vind dat ze op een of andere manier met de crisis moeten omgaan. Zo doorgaan!!!!
Christine, tweente  | 15:10 | 28.11.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik vind het een geweldig idee van de twee heren,als ze ook nog eens de goedkooopste zijn is het een gat in de markt.Ik zelf woon in Spanje en bij de luchthaven Alicante en daar zijn diverse particuliere parkeer plaatsen die allemaal druk bezocht worden omdat ze met de prijzen tegen elkaar concureren en goedkoper zijn dan parkeren bij het vliegveld zelf.Goed idee jongens maar prijs jezelf niet uit de markt.
Mieke, Torrevieja, Spanje  | 09:23 | 08.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
dit is een goede actie, bij ons word je er dood ziek van, men parkeert voor weken de auto's in de straten om vervolgens de taxi te nemen naar de luchthaven, gemeente doe hier iets aan !!!
inwoner, aalsmeer3kmafstandvan  | 07:56 | 08.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ondernemerschap moet afgestraft worden of niet soms!??
mack, huizen  | 19:27 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
van die stomme gemeenteambtenaren mag je in nederland geen geld verdienen,stel je voor dat ze meer krijgen dan dat die luie ambtenaren van dat boeren gemeentetje Eersel minder verdienen. Trouwens het gemeentebestuur daar is totaal corrupt,lees maar eens op internet hoe corrupt
jansen, drouwen  | 18:54 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Belachelijk artikel, als je bij Eindhoven Airport lang parkeert ben je voor 7 dagen maar 50 euro kwijt. Wie gaat er nu nog parkeren bij deze varkensboer? Wat een oplichter.
notafrequentflyer, bois le duc  | 18:46 | 07.06.11
Klagen over deze reactie niet meer mogelijk
ze hadden ook dit soort diensten op schiphol maar die zijn door de gemeente op non actief gezet ...... waarschijnlijk het feit dat de gemeemte een aardig bedrag op de officiele parkeerplaatsen int
ronald, haarlem  | 18:30 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Gewoon een paar koeien redden van het slachthuis en ze tussen de auto's laten grazen en je hebt een mega mooie uitkomst. Een mooi geschenk uit de "hemel" voor de koeien en ook nog rendabel!
John, Haarlem  | 18:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik roep het al jaren: Dit land gaat kapot aan regeltjes en onbehoorlijk bestuur. Geef mensen ruimte en gelegenheid om creatief te zijn en eerlijk hun geld te verdienen. Concurentie moet bevordert worden niet gestraft. Monopolisten moesten opgesplits worden om een eerlijke markt te creeren... en dan dit... Snapt u het nog????
een inwoner van, Nederland  | 18:16 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Als wij via Eindhoven vliegen gaan wij bij deze boer parkeren.Nederland is aan het verslonzen.
Thijs, Ergens  | 18:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit is toch een VOC mentaliteit? Waarom dan maatregelen?
Denker, Den Haag  | 17:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Slim ondernemen en geld verdienen zijn in Nederland vieze woorden. Wat een muggezifters. Goed gedaan van die jongens en hopen maar dat ze er een goed gevulde portomonnaie mee verdienen. En Eindhoven airport?... get a life
Peter, Nootdorp  | 17:34 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit wqillen ze aan banden leggen maar 3 drogisterijen naast elkaar kan wel gemeentes moeten dat maar eens anders zien deze jongens hebben het goed voor elkaar.
hfvdheide, purmerend  | 17:24 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed initiatief. De gemeente zal het wel weer verzieken.
Addie , Monster  | 16:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Omdat zij goedkoper zijn en een betere service hebben willen ze boel weer dwarsbomen de uitzuigers.Ik wil weten wanneer Nederland weer een normaal land is waar je normale prijzen hebt.Iedereen die een bedrijf heeft belieg,bedrieg en zuigt je uit.Maar dat gaat niet meer omdat het kabinet er mee begon.Op de eerste plaats de Euro.Ze hebben allemaal die munt in de ogen staan.
m.jager, brunssum  | 16:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
De 'hoge heren' hebben altijd de bek open over privatisering en gezonde concurentie en dat men flexibeler moet worden. Maar zelf er aan mee doen.....
Ritske, Dokkum  | 16:30 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dan laat je de bestemming voor deze ondernemer toch gewoon veranderen,daar zijn ze met het CDA in brabant toch goed in.
Ruud, Hardenberg  | 16:09 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
een soort porc'nparc dus...
easy, CH  | 16:07 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wij parkeren al jaren in Alicante op dezelfde manier hebben daar een jaar plaats en worden met busje naar airport gebracht,werkt perfect, en als we weer aankomen bellen we en is er binnen 10 min weer een busje wat je komt ophalen en naar je auto brengt, veel goedkoper allemaal als die vliegvelden
J.M. Schumacher, Uden en Altea Spanje  | 15:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
dit is wee typisch nederlandse bekrompenheid. Mensen die alles doen om hun geld te verdienen wordt het onmogelijk gemaakt. gewoon belachelijk....ik hoop van harte dat ondernemers als deze hun gang kunnen gaan. Ze verdienen het. Misschien een tip, laat ze de auto's in een normale straat parkeren, niemand kan dan toch iets zeggen
piet, semarang  | 15:37 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nederland is één parkeerterrein aan het worden en we betalen ons scheel om er te mogen staan, lopen of rijden. Was ik nog maar wat jonger dan was ik echt weg hier. Mensen ga toch naar het prachtige en wijdse Canada, een schitterend land met nog zoveel mogelijkheden om je te ontplooien. Kun je gelijk de Rocky Mountains bezoeken, práchtig. Nee Nederland is Nederland van vroeger niet meer, nu plukken ze je alleen maar kaal.
Schimpy, Schouwen  | 15:34 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Als agrarisch ondernemer moet je tegenwoordig wel iets ernaast hebben om het hoofd boven water te houden.
ondernemer, Canada  | 15:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Slim van de heren. Wel weer jammer dat luchthaven Eindhoven hiet meteen weer een stokje voor wilt steken.
Rob, Amsterdam  | 15:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Jammer dat je in dit verotte land niet creatief mag zijn en dat ondernemen ondertussen een misdaad is geworden. De gevestigde orde wordt de hand boven het hoofd gehouden, terwijl marktwerking toch het toverwoord was van de regering. Op deze manier gun je anderen geen kans, speel je woekerprijzen bij de luchthavens in de hand en maak je de boeren verder kapot. Geweldig land dat Nederland, bah!
Hans, Elst  | 15:19 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Deze reactie van een lezer is achteraf verwijderd, omdat deze in strijd was met onze huisregels.
Verwijderd, Verwijderd  | 14:49 | 07.06.11
Klagen over deze reactie niet meer mogelijk
Als het nu een autohandel was geweest? Was iedereen dan ook zo "positief"? Of wordt er dan gezegd; bestemmingsplan is bestemmingsplan.
jan, groningen  | 14:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wat een ratten zijn die gemeente en bestuursleden van dat vliegbedrijf toch. Ze gunnen gewoon een ander het licht in zijn ogen niet. Als je slim bent in dit land als ondernemer dan wordt meteen je kop eraf gehakt.
Ger, Den Haag  | 14:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit zijn de tarieven, schiet niet erg op, ik had het veel goedkoper verwacht. 1 dag ¤ 20,- 2 dagen ¤ 30,- 3 dagen ¤ 40,- 4 dagen ¤ 50,- 5 dagen ¤ 60,- 6 dagen ¤ 70,- 7 dagen ¤ 75,- Elke volgende dag ¤ 5,- extra.
Bart, Almere  | 14:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ik denk zo dat deze mensen ook liever hun vee houden in plaats van auto`s ,maar ze moeten wel iets anders ,en ik vind dit een hččlgoed idee.alleen dat mag niet hier in n.l.jammer want ik gun het ze zo .kom jongens ,vecht door he.veel succes.
b.b, bladel  | 13:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik heb 3 dagen op airport Eindhoven gestaan wat denk je, 60 euro. Te gek voor woorden, de ticket was goedkoper dan het parkeren. Geweldig wat deze meneer doet. Voor de volgende keer zal ik het in de gaten houden, mits de prijzen normaal zijn natuurlijk.
Bart, Almere  | 13:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Gemeente Eindhoven blijkt dezelfde mentaliteit te hebben als Zoetermeer, Je kop wordt er hier genadeloos afgehakt als je iets boven het maaiveld komt.Om door de gemeente voorgenomen projecten zonder weerstand te laten doorgaan worden op voorhand in een natuurgebied de vogelnesten geruimd en mogelijke broedplaatsen in bomen vol geschuimd met purschuim, dat is maar een enkel voorbeeld.Niets houdt ons tegen op handen zijnde projecten zoveel mogelijk te traineren.
Willem, Zoetermeer  | 13:49 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het gaat hier niet om inwoners uit Eindhoven maar uit het dorpje Wintelre vlak bij Eindhoven Airport. Dit dorp valt onder de gemeente politiek van Eersel die zeer tegen uitbreiding van Eindhoven Airport is vandaar waarschijnlijk hun aktie tegen de boer met zijn medewerker.
Guns, Brabant  | 13:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Alleen al om deze reden,moet er in Nederland verkozen burgemeesters komen! Bevalt hun manier van handelen niet,bij de volgende verkiezingen hup naar huis!
Bertje, Frankrijk  | 13:41 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed initiatief mannen! Jullie hebben groot gelijk. Het is tegenwoordig niet makkelijk om je hoofd boven water te houden. Eindhoven Airport moet niet zeuren, want die verdienen hun geld wel. Die voelen daar echt niets van. Het is jammer dat alle kleine ondernemers plaats moeten maken voor de grote. En wat nou agrarisch bestemming?? Hoe vaak hebben boeren hun biezen wel niet moeten pakken omdat er ergens weer een snelweg gebouwd moest worden. Dus laten we dit nou eens voor een keer door de vingers zien.
Wendy, Waalre  | 13:41 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
jaja,en dan hebben we het nog steeds over een democratish,liberaal,en vrij land? en hebben de gehele verzorgingstaat verkwanseld.omdat vrije marktwerking de oplossing was?maar dan kom je als boer met alle vergunningen,en ga je de concurentie aan,dan gaan ze je weer kleineren,en je het leven onmogelijk maken.Nederland een vrij land? nu vergeet het maar,het is nog erger dan China,daar komen ze er tenminste gewoon voor uit,wat mag en wat niet!!!!!
harry callaghan, nanning china  | 13:40 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Waarom wordt op alle mogelijke gebieden in Nederland steeds maar weer de concurrentie de nek omgedraaid?! Er zijn zoveel prijzen die flink omlaag kunnen voor de gewone burger als gezonde concurrentie gewoon wordt toegestaan!
astrid, hilversum  | 13:38 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Die varkensboer moet heel veel doen om dat parkeren vergund te krijgen. Hij moet lobbyen in zijn gemeente bij de politieke partijen. Dan bij de gemeenteraadsleden, en dan bij de wethouders en burgemeester. Denk je, dan ben je er. Nee, hoor. Dan moet je lobbyen bij de provincie in Den Bosch. Heeft Den Haag nog een vinger in de pap? Dan ook daar. En denk je nu is het klaar. Nee, de milieurakkers zijn ook actief. Maar die heb je makkelijk. Parkeren oké, maar stoppen met varkens houden. Gaat plm. 10 jaar vergen en
Honderdduizenden euroos, Koopje zeggenschap  | 13:31 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ja, dat heb je indien je in Nederland je kop boven het boerenland en maaiveld uitsteekt , initiatief toont en goedkopere oplossingen aandraagt. Het veel te grote leger ambtenaren weet je wel te vinden en zal er alles aan doen om ieder initiatief in de kiem te smoren. VOC mentaliteit???
Edje baguetje, Frankrijk  | 13:20 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En weer gaan een stel ambtenaren niet gehindert door enige kennis en kunde proberen om het leven van diegenen die proberen op een normale manier een boterham te verdienen het leven zuur te maken. Want zoals het de overheid betaamd marktwerking is oké, maar dan wel in hun eigen voordeel en dat van hun vriendjes, in dit geval Eindhoven Airport. Hoe lang gaan dit soort volstrekt achterlijke praktijken nog door, wanneer komt het moment dat dit soor nutteloze individuen bij de overheid eens worden aangepakt?.
Bert Post, Ten Boer  | 13:15 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Alle goede dingen worden verboden als het eerlijk gebeurt dar zorgen ge graaiers voor.
ilex, Kerkrade  | 13:11 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nederland op z'n smalst....
M, A  | 13:09 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik schrik niet alleen op schiphol omdat alles zo duur is maar schrik overal waar ik in Nerderland kom
Jaapio, Ottersum  | 13:04 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Prima initiatief!maar zal wel weer niet gewaardeerd worden,jammer jammer!!!!
annemarie, wijk bij duurstede  | 13:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Erg aardig hoor maar 100 is niet echt veel en waarom moet je hen eerst ophalen? Is het teveel gevraagd om de auto op het vliegveld in ontvangst te nemen? Hebben ze er wel aan gedacht een verzekering af te sluiten voor de geparkeerde autos's en voor het rijden met andermans auto? Al met al toch een riskante zaak.
Antje, Almere  | 12:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
wij parkeren onze auto bij een bushalte en gaan voor een prikkie 1 halte mee, auto staat gratis! En bij terugkomst is de bus er altijd, hoef ik geen 15 minuten te wachten op de gebroeders die mij op moeten halen. een bus staat ook nooit in de file, en de broertjes wel als ze pech hebben! Dus, budget zoals je zelf wilt.
hendrik, renkum  | 12:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Natuurlijk gaan ze dit op zijn nederlands weer verbieden. We zijn gewoon verplicht de hoofdprijs te betalen, een mazzeltje is er niet meer bij en wordt direct de kop ingedrukt.
Henk, Haarlem  | 12:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Belachelijk dat Gemeenten de belangen van absurde parkeertarieven van Vliegvelden verdedigen en niet die van de burger die tegen een normaal tarief kan parkeren. We betalen al flink wegenbelasting, bpm, milieubelasting, diverse achterlijke gemeentelijke belastingen om de incompetentie en corruptie van ambtenaren te financieren en dan dit ook nog. Bah.
W. de Vries, Weesp  | 12:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zitten zeker allemaal linkse figuren in de gemeente daar. Wat een onzin. Moeten ze de parkeertarieven maar niet zo idioot hoog maken. En nog janken ook als ze concurrentie krijgen? Losers!
sindjab, midden oosten  | 12:43 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Je maakt met zijn allen regels. Een bestemmingsplan is ook zoiets. Je zoekt natuurlijk EERST uit wat de geldende regels zijn, en dan pas start je je bedrijf. Niet andersom. Dat geldt voor iedereen in Nederland. Logisch toch. Wie zijn billen vrijwillig laat verbranden moet ook maar op de blaren zitten.
klaas, amsterdam  | 12:42 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
KIJK boeren slimheid
Boer, Broek in Waterland  | 12:42 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het kan mogelijk overlast opleveren voor de omgeving. Er zijn wel criteria die bekeken moeten worden, maar het argument van concurentie is natuurlijk belachelijk. Waarom hebben we dan zelfs privatisering van zaken die de overheid zelf in de hand moet houden, zoals gezondheidszorg, nutsvoorzieningen, postbezorging, vervoer.
Hein, Arnhem  | 12:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zou het hier dan al net zo zijn als in Griekenland ? Als het de ambtenarij niet beval gaan ze goede initiatieven dwarsbomen. Buiten dat is het beter dan al die mestvaken fabrieken.
cc, dorst  | 12:34 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bestemmingsplan is bestemmingsplan. Of wilt U Uw auto onder de varkensmest hebben? Nou ook geen lekker vooruitzicht.
Lezer, Haarlem  | 12:30 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Kapitalisme in optima forma; iemand anders doet het goedkoper? Dan moeten we hem uitkopen of verbieden. En zo gaan de grote bedrijven en overheden om met burgers. Je bent vrij zolang je doet wat er gezegd word!
Ramon, Rotterdam  | 12:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Parkeren bij vliegveld Eindhoven is inderdaad niet zo duur. 50 Euro voor een week, terwijl je bij Schiphol veel duurder uit bent. Om die reden zijn wij vanaf vliegveld Eindhoven vertrokken.Zo te lezen is die varkensboer een stuk duurder. En je hebt er meer werk van en het kost meer tijd.
Indy, N.B.  | 12:17 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Thuisblijven en de portemonnee dichtspijkeren. De enige oplossing in VerNederland tegenwoordig.
Rob, Rosmalen  | 12:15 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
typies weer de gemeentelijke mafia alles wat maarduur is ,naar zich toe trekken
walda , enschede  | 12:13 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
kijk een eerlijk bedrijf proberen te runnen schijnt dus niet te mogen - gemeente vind het niks, dus zullen er alles aan doen om het kapot te maken en zelf een groter en, natuurlijk, duurder car-park neer te zetten - gemeente?? - maffia zul je bedoelen!
bertus, amsterdam  | 12:12 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Leuk he ambtenaren om de laatste werkwillenden nog even de nek om te dragen voordat de regering Nederland overdraagt. Ik hoop dat Geert Wilders jullie binnenkort de keien op schopt. Stellletje lamlendige onbenullen.
Joannes den Hollander, Sittard  | 12:11 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed plan! Twee weken terug 3 dagen op Maastricht Airport gestaan. Vlucht koste ¤ 30,-, parkeren ¤ 43,-!
bellie, rotterdam  | 12:07 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
iemand ziet zijn business achteruit lopen en gaat op zoek naar andere inkomsten, en ziet een gat in de markt. hij/zij doet dit keurig legaal met belasting/verzekering etc + ook nog een zeer klantvriendelijke manier, een valet parking van en naar het vliegveld. En dan blijkt ook nog voor een redelijke prijs kan. Veroorzaakt vrijwel geen overlast voor de omgeving of extra milieuschade (kortom niemand heeft er last van)....wat is het probleem? Oeps, helaas er bstaat ook nog een "overheid", DAT KAN ZOMAAR NIET!!!!!!!!!!!
ANNA BOS, GRONINGEN  | 12:02 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Typisch nederlands... vrijheid van ondernemen is er niet in NL.... eerst moet alle regeltjes gevolgd worden.....
Xinc, Southampton  | 11:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
soms moet je meer betalen voor auto te parkeren dan voor je vlieg ticket dat is nl nou zakken vullen
g. tevens, wassenaar  | 11:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Begrijpelijke reactie van vliegveld Eindhoven, binnekort komt het militaire deel vrij en dan is er parkeerruimte zat (duur betaald natuurlijk) Dat geld zullen ze noodig hebben voor de explotatie.
Wim, franeker  | 11:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hebben jullie nog een vacature voor mij? Lijkt mij een leuke en afwisselende baan.
Ton, zoetermeer  | 11:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
De vervuiling van een parkeerplaats binnen een gebied bestemd voro de agrarische sector is beduidend minder, dan wanneer er ongelimiteerd (nog steeds)mest wordt uitgereden over de akkers. Ergo: still goin' on, boys!!! P/S: ik begrijp de commotie wel, want het is een verlies aan inkomsten voor EHEH.
Private Pilot, CTR EHTW  | 11:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit is Nederland ten voeten uit. Mensen die nadenken, eerlijk hun geld willen verdienen en niemand tot last zijn gaan ze ontzettend tegenwerken. De gemeente zal wel balen dat ze dit niet zelf bedacht hebben.Ik ben jullie dankbaar en hoop dat jullie je werk kunnen voortzetten!!!!!
een dankbare reiziger, Amsterdam  | 11:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ohh,concurrentie voor het vliegveld,bij schiphol parkeer ik zo al jaren,daar kan het dus wel.goede service voor veel lagere prijzen,goed idee hoor!!zal wel weer verboden worden,kost eindhoven inkomsten,leve de vrije markt!!
maria57, barendrecht  | 11:45 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Die man verdient een lintje in plaats van tegenwerking van jaloerse gemeenteambtenaren. Laten we nu eens blij zijn in Nederland met dit soort initiatieven. Nee wij gaan ons weer achter regeltjes verschuilen en kijken of we dit kunnen tegengaan. Ik ben blij dat die man zo zijn geld verdient in plaats van met megastallen
Frans, Den Haag  | 11:41 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dan heeft er iemand vast goede ambities.
Ch, 020  | 11:40 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Is concurrentie ofwel marktwerking niet het streven van onze regering? Posterijen, openbaar vervoer en de gezondheidszorg: allemaal geprivatiseerd om concurrentie te bevorderen. Maar hier opeens weer lullig over doen??
Ramonçito, Utrecht  | 11:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
in cba hebben ze meer vrijheid voor iniciatieven
j, barcelona  | 11:38 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goeie actie van die boer !!
jo, ruurlo  | 11:38 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Rond Schiphol zijn in de afgelopen jaren tig parkeer bedrijven opgestart! Nu klaagt Schiphol. Inkomsten lopen drastisch terug... etc. Gemeente Haarlemmermeer heeft al maatregelen aangekondigd. Illegaal parkeer treinen zijn in strijd met de "bestemmingsplannen" etc. Diverse parkeerbedrijven zullen hun zaakje moeten sluiten. Gemeente gaat streng controleren! Bron. Haarlems Dagblad enige weken geleden! Eindhoven e.o. U bent gewaarschuwd!
Koos, hoofddorp  | 11:36 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Als dit verboden wordt, laat ik Eindhoven voortaan helemaal links liggen. Dan maar naar Duitsland. Maakt niet uit dat het duurder is, maar ik laat me niet meer bestelen door die ratten van de Luchthaven. Ik roep iedereen op hetzelfde te doen. OF parkeren bij de varkensboer OF kiezen voor een alternatieve luchthaven.
tj. leistra, leeuwarden  | 11:36 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Kijk overheid...DIT is nu marktwerking/ concurrentie. En eens een keer gunstig voor de consument, want die betaald minder. Meestal is het de overheid die verantwoordelijkheden afstoot met het argument dat het "door marktwerking/ concurrentie goedkoper zal worden voor de consument". Helaas betalen we meestal meer (energie, bouw, notarissen, enz, enz)
MisterE, Almere  | 11:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed bezig, ik heb gebruik gemaakt van dit bedrijf, en wil niks anders. je rijd gewoon naar Eindhoven Airport recht voor de deur en als je terug komt staat de auto al weer klaar. Wat een super service super ga zo door mannen.
Peter, Breda  | 11:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bang voor concurrentie ? Dan moet je je zaak sluiten ! Monopolies en kartels zijn nl. niet toegestaan in Nederland. Concurrentie houdt je scherp. Maar als je daar niet intelligent genoeg voor bent moet je maar wat anders gaan doen.
Gerrit, Culemborg  | 11:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wij maken al jaren gebruik van dit soort parkeer plaatsen bij Schiphol, je wordt gehaald en gebracht. Geweldig.
Joke, Groningen  | 11:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoezo is eazzy park goedkoper???? Een week(7 dagen) parkeren kost hier EUR 80, terwijl lang parkeren(P3) op Airport Eindhoven EUR 75 kost.
Ben Hur, Ede  | 11:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
De roverheid duldt geen concurrentie.
Willem, Berkel   | 11:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
oh oh wat kneuterig en zielig weer van Eindhoven AP en gemeente Eersel. In mei stonden wij 3,5 dag geparkeerd bij Eindhoven AP voor en weekendje Londen. Mijn vliegticket was goedkoper dan de parkeerkosten ad 43,-. Niet normaal meer deze prijzen, zelfs duurder dan Schiphol waar ik voor 5 euro per dag kan staan. Deze boeren geef ik groot gelijk en wens dat hun nieuwe inkomstenbron niet zal worden afgepakt door zielige ambtenaren in Eersel. NL, het land van regeltjes en inkomstenbelemmering.
Automobiliste, in Nederland  | 11:25 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Prachtig initiatief en gelijk ziet een tegenstander die groot en machtig is weer een target om op te schieten. Alle bestuurders staan dan weer in de houding om daar ook wat van te vinden. Gewoon zielig. Agrarisch gebied maar wel gewoon uitbreiden met de vliegtuigen dat mag wel, want dat is het grote geld. Lui hou vol en laat je niet wegjagen...
Eric, Zoetermeer  | 11:23 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Marktwerking is dus alleen marktwerking voor de grote monopolisten.Hier dwingen ze de omliggende gemeenten tot een marionettenrol en die analfabeten in de gemeenteraden spelen het spel nog mee ook. Arme boer, die straks een baantje aangeboden zal krijgen als aanharker van plantsoenen van.....juist, van de gemeente die hem nu dwars zit.
grondijs, bunnik  | 11:23 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Eind mei 7 dagen auto geparkeerd en vooruit gereserveerd op de ( gele) Schipholsite onder Smartparking. kosten 49.00 euro .Ook boeren en tuinders bieden parkeren op hun erf aan vaak met misleidende namen alsof het een officiele schipholparking is. Voor dezelfde periode werd 51 euro gevraagd en staat je auto veel verder weg. Als je goed oplet kan je wel degelijk je auto op Schiphol tegen een redelijk tarief kwijt als je wat langer wegblijft !
rick, amstelveen  | 11:20 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Echt een rechtse politiek daar, als er ook maar iemand iets anders wil mag het niet meer, de gemeente wil zelf de centjes verdienen en de rest kan stikken
Richard, Emmeloord  | 11:19 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nederland heeft op grote schaal geprivatiseerd, en wel om concurrentie te bevorderen. Wat deze boer doet is eigenlijk niets meer en niets minder dan een stukje van het regeringsbeleid uitvoeren.
Oscar, Europa  | 11:18 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Heel slim van deze man! Jammer dat de gemeente het gaat verbieden die ruiken nu dat ze geld mislopen en gaan alles uit de kast trekken om hier een verbod op te leggen. Gemeentes, de overheid het zijn uitzuigers!En als burger trek je ten alle tijden aan het kortse eind....
mdv, nederland  | 11:18 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hopen dat iemand zoiets ook begint bij Schiphol!
Richard, Emmeloord  | 11:15 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Fantastisch particulier initiatief. Krankzinnig dat men dat wil gaan verbieden!
E. Olde Heuvelt, Baarn  | 11:15 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
tuurlijk mag deze inovatieve boer weer ophouden met zijn goede plan want die diknekken met de stropdas om moeten toch allemaal hun riante salaris kunnen behouden niks voordeeltjes voor de burger betalen tot je sterft! het was mischien anders geweest als de boer hassan of ali had geheten
coolen, mierlo  | 11:14 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
typisch Nederlands , verbieden die handel !!!Ben blij, dat ik in Thailand woon, daar kan gelukkig nog veel ! Johan, Thailand
Jochem Postma, Thailand  | 11:14 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wat een flauwekul weer van de gemeente Eersel. Wat deze man op zijn boerderij doet mag hij toch zeker gewoon zelf weten? Er staat toch een boerderij? Nou dan. Mag hij wel zijn terrein voor niets braak laten liggen, maar niet een slimme business opstarten? Ik vind het goed gevonden, ook al is Eersel echt wel verder van Eindhoven Airport dan 5 minuten. Ik zelf ga gewoon op de fiets met mijn koffer achterop. Soms zitten er ook voordelen aan wonen onder de rook van de luchthaven.
Martijn, Valkenswaard  | 11:11 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tuurlijk. De overheid maakt weer eens misbruik van regels en wetten. Boeren worden al jaren gepest en creatief ondernemen wordt nog eens de nek omgedraaid.
Jan, Flevoland  | 11:09 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Als ik van Schiphol vlieg parkeer ik bij een Hotel in Amsterdam. Daar staan altijd taxi's en van daar kost dat weinig naar Schiphol terwijl het parkeren gratis is. Werkt prima.....!
Jan, Almere  | 11:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zodra er iemand een eigen initiatief neemt of een gat in de markt ontdekt dan staan de roofridders al klaar om dit af te pakken of flink te verzieken. Hoe komt het eigenlijk dat (met alle respect) allochtonen het wel steeds voor elkaar krijgen om bedrijfjes te openen? Overigens wilde de overheid toch steeds meer vrije markt. Waarom niet voor de gewone slimme Nederlander? Het geldt natuurlijk alleen maar voor vette graaiende bonuspatsers waar de zielige ambtenaartjes voor kruipen!
Ad, Amersfoort aan zee  | 11:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Aangezien de auto door de overheid als melkkoe wordt gezien, heeft die parkeerplaats wel degelijk een 'agrarische' bestemming. Wat een ontzettend kleinzielig gedoe zeg!
Astrid, Rotterdam  | 11:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En weer stopt de gemeente het hoofd in de reet van de kapitalist. Airport eindhoven draait reizigers een poot uit met de absurde parkeertarieven. Nu wordt hun monopolistische positie ondermijnd en de gemeente kruipt in de reet van de kapitalist. Laat de gemeente wat doen aan de aburde parkeertarieven ipv de markteconomie te ondermijden.
Leve de markteconomie, a.smith  | 11:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, laten we alle goede initiatieven in Nederland maar verbieden onder de noemer te succesvol. Hoezo oneerlijke concurrentie. Riekt net zo slecht als groen rijden belastingvoordeel terugdraaien en net als kinderopvang toeslag terugdraaien terwijl er meer vrouwen fulltime moetn gaan werken en er is al een tekort op de arbeidsmarkt. Hoeveel druk wil de regering op de nederlandse beroepsbevolking leggen?
eric, rijswijk  | 11:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
eigen initiatief wordt bestraft, ze hebben dus liever dat die boer failliet gaat en de rest van zijn leven een uitkering en toeslagen krijgt? Dit is de VOC mentaliteit van onze huidige bestuurders! Die boer doet het LEGAAL, is verzekerd en betaalt belasting. Wat willen ze nog meer?
hts, V'daal  | 11:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
De luchthavens willen hun tekorten aanzuiveren met gigantische parkeertarieven. Waarom moet er zo nodig een particulier initiatief om het zeep geholpen worden. Deze boer moet toch zelf kunnen beslissen wat hij met de ruimte op zijn erf doet?
Een Schiedammer in het Noorden, Winschoten  | 11:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
concurrentie is toch juist gunstig? waarom zou het voor airport eindhoven niet gelden? trouwens... airport betekent toch luchthaven? en geen parkeerhaven..... veel succes met alle initiatieven.
wil, utrecht  | 11:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Typisch Nederland.....goeie initiatieven worden meteen afgestraft.
M, N  | 11:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoe dom kun je zijn. In een gebied met agrarische bestemming dit doen. Hou de regels in de gaten en vraag vergunningen vooraf. Dit gaat de mist in. Heeft niets te maken met Eindhoven Airport maar met de regels waar iedere Nederlander zich aan moet houden. Klaar. Dom dommer domst dus. Busted
james, almere  | 11:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Eindhoven airport is handjeklap met de overheden. Dat blijkt uit alles, niet waar meneer Alders? Deze varkensboer krijgen ze ook wel klein...
Arnold, Eindhoven  | 11:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het lijkt Nederland wel, dat mag niet en dit mag niet. Hier in Malaga Airport zijn er tig bedrijven waar je je auto kan parkeren en dat is gewoon handel, meer niet. En het mag natuurlijk, want waarom zou je service moeten verbieden? De luchthaven verdient toch al aan die 9 euro luchthaven belasting.
dirkpieterl, Los Álamos Espańa  | 10:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Kijk maar naar Schiphol, de moneymakers. Die worden met hun belachelijk hoge parkeertarieven buiten spel gezet door bedrijven uit de omgeving die parkeerservice bieden voor een redelijk tarief. Ondanks de tegenwerking van die moneymakers zou ik zeggen: Jongens, doorgaan!!!
Jan, Nederland  | 10:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
heel goed,dat deze boeren,die helemaal niets meer verdienen aan hun vee een andere keuze hebben gemaakt.je moet toch zelf je broek ophouden.ook de service is geweldig en snap dat vliegveld eindhoven het dwars zit,omdat ze een hoop geld mislopen. ik vind,dat elke boer,die helemaal niets meer verdient door die kiloknallers in de supermarkten zelf mag bepalen wat hij gaat doen. ik wens de boeren heel veel succes en dat het maar storm mag lopen in de zomervakantie.en wat een achterlijkheid om boetes te gaan opleggen.
ellen, voorschoten.  | 10:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Daar gaan we weer , Holland op zijn smalst, gemeente wil het vernieden, als het iemand goed gaat,wat die jongens doen bestaat in Spanje al eeuwen , en niemand maalt erom.
maria, madrid  | 10:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Sommige bedrijven in nederland mogen geen monopoly hebben zoals kpn! Terwijl holland casino maar zijn gang kan gaan zonder concurrent? Zelfde geld hier natuurlijk voor! Belachelijk
Jerra, Ngein  | 10:53 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Laat deze mensen doorgaan! Dit is een eerlijk initiatief in een vrije markt. Kom op gemeente Eindhoven...niet zo zielig en corrupt doen.
Yvon, Amsterdam  | 10:53 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En zo gaan wij om met initiatief in Nederland! Ooit gehoord van die VOC-mentaliteit, heren ambtenaren?
Hugo, Zwijndrecht  | 10:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, begrijpelijk dat Eindhoven Airport niet blij is. Ze willen het monopolie, zodat ze hun absurde tarieven kunnen blijven handhaven. Daarom dulden ze geen concurrentie. Als ze eens een keertje nrmale tarieven gingen gebruiken dan hoeven de consumenten niet uit te wijken naar een ander. Concurrentie is gezond. Misschien dat ze dan inzien dat ze de consument nu gewoon een poot uitdraaien.
A. de Groot, Den Haag  | 10:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wat wordt hier over dit artikel toch geklaagd de grootste meerderheid heeft toch gekozen voor marktwerking en daar zijn de grootste de sterkste net als in het europa griekenland wilde ze er bij hebben omdat het ook zo groot is , dus gewoon niet klagen democratie is gewoon de meerderheid.
bij de redactie beknd, arnhem  | 10:47 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
zo te zien is daar een betonnen vloer dus de heren parkeerders kunnen er op neer zetten wat ze willen !! want de auto's staan niet op het veld !! Wat een gemeente ,die zijn inwoners die noodlijden nog hun inkomsten wil afnemen omdat ze beter aan het loket van sociale zaken staan !! Hulde aan het gemeentebestuur en zijn ambtenaren.
janpiet, AMSTERDAM  | 10:46 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed initiatief van de heren. Kijk eens rond bij Budapest Airport, daar zijn wel 20 van dit soort bedrijfjes aktief. Lage kosten, goede service, "low-budget vliegen" combineren met "low-budget parking". Ik wens de heren veel succes!
J.Tóth, Budapest  | 10:44 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ze zijn echter niet goedkoop. Voor 7 dagen parkeren vragen ze 75 euro, terwijl je bij Eindhoven aiport al voor 50 euro je auto kwijt kunt.
Melissa, Gouda  | 10:44 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Vraag de gemeente even om wijziging van het bestemmingsplan:van agrarische grond in parkeerplaats. 't Is alleen jammer dat als B en W niet mee willen werken aan zo'n verzoek er geen beroepsmogelijklheid is. Toch maar even proberen. Initiatief is immers prima!
bertrand, druten  | 10:43 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wederom de bemoeienis van de (lokale) overheden.Gebied in agrarische bestemming ok, echter men parkeert niet op het agrarische land van de boer maar op zijn verharde ruimte rondom zijn boerderij.Als er tractors mogen staan alsmede zijn eigen vervoermiddelen, waarom dan geen auto,s van derden? Zo wordt het initiatief om te onderneming weer de kop in gedrukt.Dit uiteraard ter protectie van vleigveld Eindhoven.
J.Teluy, Zonnig Mexico  | 10:42 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bij die varkensboer parkeren is een goed idee, zou jammer zijn als ze er mee moeten stoppen. Moeten we onze auto dan maar weer in een woonwijk zetten? Niet leuk voor die mensen daar. Wat is het tel.nr. van die varkensboer want wij gaan binnenkort ook via Eindhoven op vakantie. Wim
wim v noort, drunen  | 10:41 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit is gewoon een slim staaltje ondernemerschap! De gemeente zal er ongetwijfeld alles aan doen om zich de kaas niet van het brood te laten eten, maar zolang deze heren alles netjes volgens het boekje doen, zou de gemeente zich wel enorm laten kennen als ze hier de boel gaan blokkeren. Ik wens deze heren veel succes!
Jan, Nederland  | 10:40 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Je kunt beter de criminaliteit in gaan. Dat is het enige dat loont en wordt ondersteund in dit land.
LS, Amsterdam  | 10:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En ze betalen ook nog de belasting en de verzekering staat er netjes bij en dan nog is het niet goed gaan ze zo'n prima iniatief nog met de grond gelijk maken! De vliegtuig bissenes is kei en kei hard en het gaat ze dan ook alleen maar om klanten zoveel als maar mogelijk is uit te kleden bah wat misselijk!
merya, db  | 10:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Marktwerking? Vrije markt? Haha laat me niet lachten, niet in maffia-, regelland nederland. De consument zal en moet bloeden. Dit corrupte land is naar de verdoemenis.
Mark, Amsterdam  | 10:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Mag dit op agrarische grond????? Rond Schiphol is het momenteel een hetze. Agrarische grond is veel goedkoper als normale grond. Wordt hier extra belasting opgeheven????? Verder veel succes.
roosje, rozenburg  | 10:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ik boek op zestienhoven heb ik gratis parkeren erbij dus boeren hebben pech bij mij
jan, ridderkerk  | 10:39 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Kijk dat zit zo, de gemeente Eindhoven graait mee, van wat het vliegveld verdient. Die boer betaalt zijn belasting aan het rijk. Is gewoon konkurrentie onder die ambtenaren, over rug van die boer. Zelfs als ze er niets tegen kunnen doen, veranderen ze de regels gewoon.
Lee, Rotterdam  | 10:37 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
gemmeente Eersel wat is hier illegaal aan niks,dus laat deze hun brood verdienen of is iemand van de gemmente een tennisvriendje van Einhoven airport
joep, helden  | 10:37 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit hadden ze kunnen weten,het parkeren is een miljoenenbedrijf geworden, dat steken de hoge heren liever zelf in hun zak. Ook in ammedam proberen ze dit de nek om te draaien. Als je je hier aan de regeltjes wil houden wordt je genaaid, doe het maar illegaal, dat je een vriendenkring hebt van 100 man, daar kunnen ze (nog) niets van zeggen.
hans, uitzuiglandje  | 10:37 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dan zal het vliegen wel duurder worden, want als het vliegveld parkeergeld misloopt moet het geld op een andere manier binnenkomen.
Dirk, Urk  | 10:36 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goedkoper als bij het vliegveld zelf parkeren? Echt niet.Voor een week betaal je bij eazzy park 75,00 en als je bij het vliegveld zelf op lang parkeren staat betaal je maar 50,00.
wendy, Nijmegen  | 10:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
" De gemeente Eersel heeft daarom al aangekondigd de nieuwe parkeerservice te willen verbieden." weer een typische voorbeeld van kartelvorming. Huizenkartel (er wordt niets bijgebouwd), verleden bierkartel, artsenkartel (worden te weinig opgeleid), etc, etc, etc.
Wim, Twente  | 10:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Vliegveld Eindhoven ziet de concurrentie niet zitten en wil van deze jongens af. Maar wij klanten zien die belachelijke parkeertarieven van vliegvelden niet zitten en zijn BLIJ met dit soort initiatieven.
mieps, dordt  | 10:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Vliegveld ligt ook in een gebied met agrarische bestemming. Of was het nu natuur...
ericp, a'dam  | 10:35 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het parkeergebied ligt in een gebied met agrarische bestemming. Nou en het gaat hier nota bene over onze heilige koeien. Ze staan op dat moment stil en vervuilen niet geen dierenleed enz. Maar ja burgerinitiatief en zeker als de burger er wat aan gaat verdienen daar moet een stokje voor gestoken worden. Alleen de overheid wil het "slachtrecht" van de heilige koe.
Silco, te Z  | 10:34 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit is toch marktwerking in optima forma, waar de politici zo mee schermen. Waarom moet de gemeente dit weer dwarsbomen.
Kees de Groot, Eindhoven  | 10:34 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hier is niets mis mee, staaltje van goed ondernemerschap. En nu wil de gemeente het gaan verbieden, om de drogreden dat parkeren niet in het agrarische bestemmingsplan past. Wat een onzin, ooit waren de gigantische parkeerterreinen van Schiphol ook agrarisch gebied, en die bestemming is probleemloos gewijzigd. Heeft de directie van Eindhoven Airport toevallig een vriendje in het gemeentebestuur van Eersel? Wat zou hier tegenover staan? Mannen, goed werk, gewoon doorgaan, en procederen tot de Hoge Raad. Succes!
Jan, Blankenberge  | 10:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit kan gewoon niet, sorry, regels zijn regels, laat mijn koeien en varkens toch ook niet grazen van het malse gras naast de landingsbaan. Overheid optreden graag. Industrieterrein is wat anders, enne, beste ex-varkenshouder begin gewoon iets anders, vraag vergunning voor een agraische "wietplantage".
Jan, Hoorn  | 10:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik parkeer altijd gratis in de buurt van Eindhoven Airport. Op de vliegbasis.
ik, thuis  | 10:32 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ja nieuwe goede ideeen worden niet geaccepteerd door onze falende graaiende wachtgeld-ambtenaartjes (4 jaar lang niets doen en betaald krijgen!), die verzinnen wel weer een flutregeltje om alles kapot te maken. Daar zijn ze zeer goed in in dit door links verziekt flutland.
van de velde, helaas nog NL, maar niet lang meer  | 10:31 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
In Nederland is alles standaard verboden, tenzij de (r)overheid een graantje mee kan pikken. Raar dat dit dan niet mag. Deze meneer zegt zelf dat hij de belasting keurig afdraagt. Komt er vervolgens weer zo'n zielepotige ambtenaar zeuren dat hij zijn erf niet agrarisch gebruikt. Nee, deze meneer kan beter zijn hand op houden bij de staat, en lekker uitkering gaan trekken. Dat is veel nuttiger natuurlijk. We gaan kapot aan de stompzinnige regels in dit land.
Tja, Nederland  | 10:29 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoezo, vrij ondernemerschap? Slimme ondernemers "verbieden" Wat een slechte overheid, maar dat wisten we al.
Willem, Boskoop  | 10:29 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
dit is echt nederland wie wil werken wordt gestraft
foeke, heerenveen  | 10:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nu beste man, zeer goed initiatief. MAAR: Het grootkapitaal gaat er helaas wel voor zorgen dat u een vergunning moet aanvragen, u voelt hem al aankomen die wordt dan prompt geweigerd. En terug vechten is vechten tegen grootkapitaal, uitkomst voorspelbaar. Ja, we leven in Nederland en niet b.v. in de Verenigde Staten van Amerika.
kritische lezer, amersfoort  | 10:28 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
vlees prijzen zijn gunstig alleen worden ze ongunstig gemaakt door de overheids lasten dus deze mens3en hebben het moeilijk geef ze ook een kans om andere inkomsten te vergaren
ed, amsterdam  | 10:26 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Kijk in democratie’s Nederland is het natuurlijk niet de bedoeling dat een particulier niet makkelijk geld verdient, ten koste van de slaapende ambtenaren die geld willen verdienen om het een ander te verbieden. Kijk net als Schiphol is parkeren niet normaal meer maar omdat de gemeente Amsterdam (Eigenaar Schiphol) auto wil ontmoedigen doen ze zo genaamd de prijzen van parkeren verhogen, en dat doen ze ook in Eindhoven. We worden al jaren besodemieterd door de overheid, waarom gaan we nog stemmen??
EE, Utrecht  | 10:25 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tuurlijk, meteen boycotten zo'n initiatief via de gemeente. Met jaarlijks 2,5 miljoen passagiers loop je natuurlijk ook heel veel omzet mis met een parkeerbedrijf met 100 parkeerplaatsen. Erg flauw van de vliegveld Eindhoven. Eindhoven met blij zijn met dit soort bedrijven, daardoor wordt vliegen vanaf Eindhoven nog goedkoper, dus aantrekkelijker. Dat heeft een aanzuigende werking, zodat ze er uiteindelijk meer aan verdienen.
Frank, Zaanstad  | 10:25 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoe was het ook alweer, meneer Rutten...Er zouden toch minder regels komen, ruimte voor ondernemers, dat heeft u toch beloofd! Als ik dit verhaal lees, er zijn er honderden meer, dan blijkt dat ondernemers wel willen maar juist worden tegengewerkt door plaatselijke, provinciale en landelijke regeltjes!
jansen, doetinchem  | 10:24 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Eindhoven Airport en de gemeente moeten zich kapot schamen. Een leuk, handig en slim initiatief de kop in te drukken. Bang dat ze één cent mis lopen. En anders moeten wij, de automobilist, gemeente en airport boycotten. Wat denken ze wel. Hufters.
p, HIA  | 10:22 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Als een Nederlander met een goed alternatief komt dan wordt door de politici de grond ingeboord. Maar als iemand anders met een idee komt die van iets niets maakt wordt beloond met subsidies. Politici zijn bang voor wat vreemd is in dit land.
Deze reactie is geplaatst vanuit de iPhone app van De Telegraaf
Indo, Den Haag  | 10:22 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hahah, de overheid duldt geen concurrentie heren! Jammer want ik vind het een perfect initiatief! Zou een boer bij Schiphol ook wakker worden? ;) En wat nou geen parkeerplaatsen op agrarisch gebied? Ik zou zeggen, bord maken met: Elke dag van de week kan je komen kijken bij de boer! Soort van verkapte Campina boerderij dagen. Dan komen mensen toch logischerwijs met hun auto kijken? haha
Slimme haas, Holletje 6  | 10:22 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Natuurlijk gaat"men"dit geweldig plan omzeep helpen..en weet je waarom ??? omdat de airport inkomsten mist...gooi je prijzen naar beneden en je hebt zo weer volle bak sukkels !!!!
een parkeerder, nederland  | 10:20 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed idee, maar waarom met naam en alles erbij? Mooie gratis reclame voor dit bedrijf. Als ik wil adverteren in de telegraaf moet ik heel wat meer betalen, dus dubbel slimme jongens! laat de 'arme' zielige boeren maar schuiven met hun groot vrijstaande huis / grond en mercedes, ik kan beide niet betalen, maar ja ik krijg ook geen subsidie.
dimi, den bosch  | 10:19 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja en als die honderd parkeerplaatsen vol zijn dan zet je ze gewoon ergens langs de weg of in een woonwijk
Jan, Aalsmeer  | 10:18 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nee dit kan natuurlijk niet, de criminele organisatie "overheid" wil het geld zelf in hun zak stoppen.
Henk, Enschede  | 10:17 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
jullie hadden eerst een vergunning aan moeten vragen voor een parkeerterrein dan had je nu sterk gestaan zo gaat het niet maar je kan altijd zeggen dat je een hoop visite hebt.
jaapio, lelystad  | 10:17 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bestemmingsplan: agrarische activiteiten?
willem, willemstad  | 10:15 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wat een overdreven reactie van het vliegveld en de gemeente! Hier in Engeland doen ze dat al jaren - veel pubs, hotels en mensen met een flink lap grond om hun huis in de buurt van Bristol Airport bieden langparkeren aan zonder problemen. En de officiele parkeerplaats bij het vliegveld draait ook nog uitstekend.
GJK, Bristol, UK  | 10:14 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wat is daar mis mee? Als iemand aanbied dat je op zijn erf mag parkeren?
Burgers, tilburg  | 10:13 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Er is een heel simpele oplossing voor dit probleem gemeente eindhoven. Zorg dat je goedkoper bent dan je concurrent en je ziet iedereen terug komen. Maar ja ze willen linksom of rechtsom het geld binnen krijgen. Nu gaan ze stunten met een ticket voor 25 euro maar dan betaal je 100 euro parkeergeld komt het toch nog overeen uit.
mark, wouw  | 10:13 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dan zal de maffia wel weer ingrijpen. Concurrentie wat is dat?
Willem, Loon op Zand  | 10:13 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Whahaha, als je niet mag parkeren op een agrarische bestemming, waar moet Nederland haar caravans dan laten in de winter?
Bennie, Roermond  | 10:13 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
de kneuterigheid en bureaucratisme viert weer hoogtij..lijkt wel een socialistische omgeving daar..eigen iniatieven worden de grond ingeboort....gemeente raad en wethouders soms jaloers ???
willem, den haag  | 10:12 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
O ja, de gemeente speelt weer tante bemoeizucht, want die zien natuurlijk weer de euro's aan hun neus voorbijgaan! Ze verzinnen ook van alles om de burger maar financieel uit te kleden. Het is toch zeker grond van die varkensboer, moet hij toch weten wat hij daarmee doet, wat krijgen we nu? Expres alles zo peperduur maken bij die vliegvelden om de mensen maar weer een poot te kunnen uitdraaien! Maak het goedkoper, klaar uit, stelletje witte-boorden-maffia!
John, Breda  | 10:12 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het idee is briljant.. maar ik denk dat ze zich flink in de vingers gaan snijden. 1) Het is een agrarische bestemming... dus geen parkeerplaats. 2) Eazzy Park lijkt verdacht veel op Easy Jet etc... en ook nog de kleur oranje.. dit zou ook nog wel eens op een rechtzaak uit kunnen draaien...
Remc, Adam  | 10:11 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit bedoelen ze dus met; Eindhoven de slimste regio ter wereld.
viking, helmond  | 10:08 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Jonge ondernemers. Geweldig. Moeten ze straks weer een dwangsom betalen. Nederland op z'n smalst. Was vorige week op Eindhoven airport. Moest ¤ 2.95 voor een flesje water betalen. 0.5 liter. Dat mag dus wel. Daar moet men eens naar kijken. Inkoop via de drankenhandel ¤ 0.27. De consumptie prijzen op Eindhoven zijn schandalig. ¤ 3.00 voor een flesje Bavaria bier. Ik zie steeds meer mensen een flesje gekocht in de supermarkt meenemen en in de hal op drinken. Moeten iedereen doen.
Vakantieganger, Breda  | 10:08 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wij hebben meerdere malen gebruik gemaakt van een van de vele parkeerbedrijven rondom Schiphol. Geweldig goede service en niet zo duur. Voor langparkeerders dus erg gunstig. Ik weet niet waarom deze service verboden moet worden maar als een eerlijk mens een boterham op een eerlijke manier wil verdienen en daarnaast nog eens de mogelijkheid biedt om zijn medemens een dienst te verlenen die ook nog eens goedkoop blijkt te zijn dan schijnt dat op een of andere manier niet te mogen/kunnen?????
Ria, Doha  | 10:07 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Legaal mag je bestolen worden. Iedereen heeft wel zijn vriendjes die jouw belangen willen verdedigen als ze er zelf beter van worden. Of je nu 100 tractoren neer zet of auto's wie maakt het wat uit. Alleen Nederland omdat we slim zijn alleen maar waarderen als we er zelf ook beter van worden. Prima actie van die boeren beter als bijstand halen. Nu verdienen zij en is de consument goedkoper uit. Vrije marktwerking heet dat.
thijs, Vught  | 10:07 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Verbieden door de gemeente,hou toch eens op we zitten niet bij die Engelse waar dit al jaren speelt.Moeten mensen nu ook nog verplicht van hun centen door de gemeente worden beroofd,iedereen zoekt het overleven.Stop maar eens met dat zakkenvullen bij die semi overheden dit getuigt gewoon dat het volk een grote melkkoe is.
P, Rotterdam  | 10:07 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja dat is wat ondernemers ""vrije concurrentie"" noemen. Zodra er een concurrent verschijnt deze zien weg te krijgen, anders kun je de prijs natuurlijk niet kunstmatig hooghouden.
jh, dh  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Vanuit verre plaatsen is pakeren bij een pakeerboer goedkoper. Maar als je dicht bij de luchthaven woont kan je toch beter een taxi bestellen (bv. http://www.its-taxi.nl/) daar betaal je 39e woonplaats en hoef ik s'avonds ook niet terug te rijden als ik moe ben. Als ik 12 dagen op vakantie ga ben ik gemiddeld 75 euro kwijt incl bezine. Voor een taxi 78 euro excl bezine en hoef ik genees zelf te rijden.
Pieter, Lisse  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
De vrije handelsgeest waarmee Nederland groot is geworden wordt weer eens aan banden gelegd is de verwachting. In plaats van elkaar helpen gaan we boeren de nek om draaien.
Jan, Den Bosch  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Triest!!!!!! Vrij ondernemerschap?! Monopolie,dwingelandij,dictatuu r en zéér,zéér klantonvriendelijk."Ikke,ikke,ikke en de rest kan stikke".Lijkt me echt leuk werken,bij Eindhoven Airport.
Paling, Antwerpen  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja dit moet je vooral aan de grote klok hangen, dom dom dom want nu hangt de overheid en de belastingdienst je binnenkort op aan 1001 regels en voorwaarden waardoor het uiteindelijk niet leuk meer is..
Henk, Dronten  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hebben de mensen een keer iets goeds wordt het op zo'n belachelijke manier de nek om gedraait! Maar het geeft ook maaar weer aan dat parkeren bij luchthavens onnodig duur is en men geen concurrentie dult.
Alexander, Brabant  | 10:06 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
waarom nou weer verbieden? Is er eindelijk eens een goed initiatief van een particulier om de burger te helpen, maar nee hoor, Eersel moet zo nodig weer dwars liggen.Je word toch kotsmisselijk in dit land van al die schobbejakken, die alleen maar aan zichzelf denken. Zal wel weer een sjacherijnige wethouder zijn van Eersel, die thuis geen moer te vertellen heeft en van Eindhoven Airport een extraatje ontvangt.!! Bah.
fonsa, helmond  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Prima initiatief! De parkeertarieven van oa Eindhoven zijn ook veels te hoog! Hier in Malaga zijn er verschillende waar je voor 5 euro de hele dag staat ipv 15 E sommigen wassen zelfs je auto nog even voordat je hem terugkrijgt! Je wordt gehaald en gebracht met een busje. Ideaal! Dat zouden meer boeren moeten doen!
Maria, Malaga  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ondernemers met goede ideeën worden meteen bestraft met een dwangsom als je in het vaarwater van de gemeente komt. Deze mensen moet je belonen met niet 100 parkeer plaatsen maar met 200. Hoe motiveer ik de jonge ondernemer.
JP, Apeldoorn  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Gij zult niet stelen van dieven,de [r]overheid dult geen concurensie.
harald, pijnacker  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tuurlijk, stel je voor, concurrentie?! Meteen verbieden. Wat een onzin, deze mensen leveren goed werk! De gemeente zou deze intŤitiatiefnemers juist moeten steunen! Eindhoven Airport komt wel aan zijn centen hoor! Goed werk Eazzypark, alles beter dan varkens vetmesten!
Emigrant, Portugal  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
de overheid zal een ander het licht in zijn ogen ook eens gunnen !!! typisch nederland
onbekend, onbekend  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zo zal het ook gaan met de kabelmaatschappijen (eigen schotel installeren), de energiemaatschappijen (eigen zonnecollectoren op dak en houtkachel als steun voor CV), zorgverzekeraars (neem de goedkoopste verzekering, en zelf dokter dankzij het web, en tandarts in buitenland - veel goedkoper), en noem maar op (bv ook verhuurders van winkelpanden). Door het winstbejag prijzen ze zich vanzelf uit de markt.
Den, Sneek  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Typisch des graaiende ambtenaars die zelf niet op een goed idee zijn gekomen. Zelf kunnen ze alleen tarieven verhogen en maar weinig of niets tegenover stellen. Over communistisch bewind gesproken - zelf niets presteren en de eigen kliek in stand houden op kosten van de burger. Bah bah
jos, Heideveld  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het Kapitaal ziet weer wat geld verdwijnen varkensboer gaan een overval doen hoef je geen belasting te betalen,en als zij je pakken kan jij binnen een uur weer op straat staan.Doe het niet in Belgie want daar hebben zij echte rechters.En anders ga maar naar jou gemeente om een uitkering,want daar willen zij toch op aan.
Zittema, Neuenhaus Duitsland  | 10:05 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
is er eindelijk marktwerking, dan ligt de overheid weer dwars. ik vermoed dat de gemeente een groot belang heeft bij hoge parkeertarieven van de luchthaven
richard, amsterdam  | 10:04 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
goede zaak jongens, heel veel succes! Nu is het te hopen dat de kartelvorming die vliegveld heet geen roet in het eten strooit. Het zou een bittere pil zijn, eerst door de supermarkt kartel gedwongen te stoppen i.v.m. liquidatie prijzen en nu dit weer. gr. Hans
Hans, Eindhoven  | 10:04 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Agrarier contra graaier. Het zal de grote graaier wel zijn die als overwinnaar uit de bus komt, want de ene hand wast de andere. Heeft de kleine man een idee, dan zullen zij ( de gemeente of grootverdieners) het wel om zeep helpen, als eraan verdient kan worden of als ze geld mislopen. Giel Heerlen
G ŕ Campo, Heerlen  | 10:04 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
politiek spel, de burgermeester is zeker wezen golven met de luchthaven directie. Net zo corrupt als hier in de haarlemmermeer. Het is gewoon eerlijke concurrentie, laat de rechter maar oordelen.
richard, amsterdam  | 10:04 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed initiatief mannen!! De prijzen zijn ook absurd als je bij de luchthavens moet parkeren. Beetje concurrentie is alleen maar goed voor de klant, in dit geval de reizigers. En waarom wil de gemeente Eersel dit nu alnog verbieden? Zij hebben toch ook deze 2 heren een tijd geleden een vergunning gegeven? Zijn ze bang vd gemeente E'hoven??
J., Hapert, gelukkig net geen gemeente Eersel  | 10:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
de prijzen van de luchthavens zijn schande incl de horeca,het is gewoon machtsmisbruik,dus laat de ondernemers die normaal tarief hanteren hun gang gaan
wim, utrecht  | 10:03 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik vlieg vrij veel en vanwege de parkeertarieven, de bereikbaarheid en de ticketprijzen vlieg ik vaak vanaf Dusseldorf.
peter, deventer  | 10:02 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Vliegveld Weeze 56 euro voor 2 weken.
sol, moerdijk  | 10:02 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Prima initiatief! Noem het een kinderboerderij, waar betaald geparkeerd moet worden, et voila ! Het blijft agrarisch. Kwestie van ff de mazen van de wet opzoeken.
willem de bever, delft  | 10:02 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Overal wordt concurrentie gepropageerd.Nu is die concurrentie er en begint het gejank.Ga de strijd aan en verlaag je prijzen of verbeter de service.
Andre, Leimuiden  | 10:02 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja meneer, U heeft de verkeerde achtergrond... U gaan ``ze`` tegenwerken! Als U, en ik spreek uit ervaring, Ali of Hassan had geheten dan had dat wat U nu doet een prima initiatief geheten, bij U niet, let maar op. Uw nieuwe bedrijfje wordt de nek omgedraait zo dadelijk! Zo werkt het dus in Nederland. Wie snapt het nog...Zelf meegemaakt, meerdere malen, b.v. de ambulante bloemenman moet weg. De Vietnamese loempiatent neemt twee weken later zijn stekkie in, ennehhh...legaal!
Koos, Bussum  | 10:01 | 07.06.11
Klagen over deze reactie niet meer mogelijk
heel goed daar kan hij tenminste iets aan verdienen meer alsaan vlees varkens voeren voor kostprijs en zelfs noch minder als dat geweldig maar ze zullen dat wel weer niet goed vinden
maas, waregem  | 10:01 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ja en zo gaat de taximarkt langzaam te onder.Gaat de IVW daar ook de benodigde chauffeurspas en de hele papierwinkel controleren?
av, amsterdam  | 10:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nee, Eindhoven airport wil natuurlijk de vette winsten zelf incasseren.
pff, vl  | 10:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Goed initiatief, maar heb je een beetje succes dan wordt het gelijk om zeep geholpen. Ze hadden zeker liever gehad dat ie een asielzoekerscentrum van had gemaakt.
Veel succes, Roosendaal  | 10:00 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
goed gedaan ,maar zie vrye ondernemingschap word niet voor lief genomen zeker als het grootkapitaal in moet leveren
autoryder, nedeland  | 09:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, natuurlijk wil de gemeente Eindhoven dit stoppen. Er probeert iemand anders de “melkkoe” genaamd automobilist te melken. Juist de overheid moet dit soort initiatieven aanmoedigen. Eindelijk eens iemand die creatief bezig is ipv zijn hand op te houden!!
Gerard van der Gronden, Zwolle  | 09:59 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Op legale wijze je brood verdienen? !ja eerst wel wat regeltjes van de gemeente doorlopen.Stel dat ze wat mislopen!bij vliegveld Eindhoven,met hun idiote prijzen voor parkeren,O vergeet ook Schiphol niet,EN al die andere zakken vullers op dit gebied!! Want die zitten met heel wat managers en die moeten toch ook hun brood blijven verdienen .Ik wens deze ondernemer veel lijfsbehoud toe !sorry ,sterkte dat was het!?
frans, steenbergen  | 09:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
lekker nederlands weer. Zijn er mensen wat creatief zodat ze in de moeilijke tijden zichzelf kunnen redden, is er wel weer in regeltje te vinden die het verbied. Resultaat is dat de reizigers veel meer moeten betalen, en dus minder kunnen vliegen. Deze mensen geen werk meer hebben en bij de overheid aan moeten kloppen, en iedereen er uiteindelijk slechter van wordt, maar er wel een amtenaartje zich in de handen kan wrijven, want hij heeft het mooi weten te verbieden.
c, e  | 09:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
oh ja..natuurlijk. Er is weer eens een burger met een goed idee en de overheid moet het zo snel mogelijk verbieden. Eerst maken ze het leven van de boer/slager zo moeilijk mogelijk.. Zijn deze jongens creatief om er wat legaal bij te klussen...krijg je dit weer.
erik, harderwijk  | 09:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
nou laat die boeren toch doen deze mensen werken hard voor weinig geld vleesprijzen zijn niet zo gunstig prima idee om parkeerplaatsen aan te bieden en eindhoven airport niet zeuren komt genoeg geld binnen ook daar blijven gewoon mensen parkeren gaat hier om 100 auto,s
peewee, sprookjesbos  | 09:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tuurlijk gaat die gemeente dat verbieden stel je voor dat iemand eens een goed idee heeft om de wat te verdienen in zware tijden. Dat wordt niet gegund alleen voor de hoge heren zelf! Jammer meneer want ik vond het een super idee tov die ons allemaal "uitkleden"!!
Vlinder, Venlo  | 09:58 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Wij hebben vorig jaar op een prive terrein onze auto geparkeerd en dat was absoluut geen succes.Wij moesten de auto s'nachts parkeren vanwege een vroege vlucht(er was niemand aanwezig)hebben een uur staan wachten mensen die vroeger vlogen zijn weggegaan.Bij thuiskomst zouden wij opgehaald worden om naar de auto te worden gebracht ,hebben we vanaf half 6 tot 7 uur proberen te bellen toen er eindelijk werd opgenomen en we om half 8 werden opgehaald (fijn na zo een nachtvlucht)wij betalen liever iets duurder
Rita, Almere  | 09:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik vind het een geweldig idee van meneer de boer, de prijzen zijn ook belachelijk hoog... en voor wat? Dat je een plekje hebt voor je auto die zuinig staat te doen.... Openbaar vervoer is geen optie, dat gesleep met je koffer en dan eventueel ook nog vertraging...
Lies, arnhem  | 09:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Geweldig initiatief! De laatste paragraaf zet helaas alleen wel weer een domper op het hele verhaal: zoals gewoonlijk staat de (semi)overheid alweer klaar om de boel te ondermijnen. Prive-initiatief en VOC-mentaliteit worden in Nederland niet op prijs gesteld.
Hans Warburg, Verweggistan  | 09:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Protesteren tegen concurrentie? Daar gaat de "vrije markt"! Niet te geloven wat een bureaucratisch zeikland Nederland geworden is!!
Reiziger, Nederonbenullenland.  | 09:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hoe zielig kan de gemeente Eersel doen.Een goed initiatief om zeep helpen omdat Eindhoven Airport niet blij is met deze goedkopere parkeerruimte. Ja als je dan toch een stok moet vinden dan zijn de regels het belangrijkste om je achter te verschuilen.Wat een trieste zaak. Maak dan het perkeren bij airport Eindhoven goedkoper.Ben je in aller belang beter bezig.
Flip, Nuenen  | 09:57 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Deze Varkensboer heeft een zeer goede neus! Voor Zaken doen! Daar hou ik wel van. Ik wens hem nog veel succes met zijn Parkeer-activiteiten! Maar helaas, goede initiatieven worden vaak niet beloond in Nederland. En zelfs afgestraft. Wat een zaken-klimaat in Nederland! Bah!
Richard , Hengelo  | 09:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Een goed initiatief wordt dus weer eens door een starre overheid om zeep geholpen. En wij pikken dit nog ook.
Frank, Schouwen-Duiveland  | 09:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Hebben dit een keer bij Schiphol gedaan, moesten we de sleutels afgeven zodat ze de auto eventueel konden verplaatsen. Toen we terugkwamen, was er ruim 600 kilometer mee gereden! Nooit meer! Voortaan nemen we een taxi
Monique, Den Haag  | 09:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Daar gaan we weer,eindelijk iemand met eigen initiatief om niet bij de gemeente te hoeven aankloppen voor een subsidie of uitkering,wordt het de nek omgedraaid omdat ze bij de gemeente en de luchthaven zelf zoiets niet konden bedenken....gemeentelijke jaloezie???bah Eersel op z,n smalst.
Tacko, Amsterdam Zuidoost  | 09:56 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tuurlijk ga een ondernemer maar weer dwarsbomen. De beste man ziet een gat in de markt, springt erin maar.....komt de grote boze overheid kijken dan moet ie sluiten... mijn steun heb je hoor! prima oplossing voor het dure parkeren op de luchthavens.
danny, purmerend  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Moeten slimme ondernemers weer worden aangepakt omdat een ander dan zijn woekerwinsten niet kan maken? Dit is gewoon concurrentie, vraag en aanbod, waardoor de prijzen op normale niveau's komen te liggen. Dit verbieden vraagt om een bezoekje van de NMA.
Edwin, Ermelo  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
jammer dat airport eindhoven er zo over denkt zo wordt het initiatief weer de nek om gedraaid Jammer
j, t  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Mooi initiatief, kennelijk kán parkeren dus veel goedkoper. Maarja, dan maken de mannetjes van het vliegveld én de gemeente minder vette winst en dat mag natuurlijk niet he... misschien terugmeppen met het verbod op monopoly/cartelvorming?
Ed, Adam  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Gadverdamme zeg!Elk goed initiatief van burgers wordt zwaar afgestraft en concurentie is gewoon eerlijk.Ieder bedrijf heeft te maken met concurentie ,welke bussiness dan ook.De aso tarieven bij de luchthavens daar moet een dwangsom en verbod op komen niet voor deze slimme en inventieve jongens.Ik wens jullie succes !!
Petra, Zaandam  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Daarom gaat het ook slecht met NL. Ondernemers worden direct weer door ambtenarij de nek omgedraaid. Gewoon je boerenverstand gebruiken. Boerenslimheid!!!
Gerard, Zwolle  | 09:55 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het zal weer eens een keertje wel toegestaan worden. Is er eens iemand met een goed idee, mag het weer niet omdat er agrarische bestemming opzit. Ze verzinnen in dit land ook wel altijd weer iets om een goed idee de grond in te stampen. Ik hoop dat de varkensboeren in hun gelijk gesteld worden.
Willem, Winschoten  | 09:54 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zo gaat dat in Nederland. Als de grote jongens concurrentie voelen, passen ze niet meer de prijzen naar beneden aan, maar gaan ze terroriseren, vaak met hulp van de overheid, zodat het anderen onmogelijk gemaakt wordt een eigen handel op te zetten.
Peter, Leiden  | 09:54 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Zeggen de parkeerders toch gewoon dat ze een varkentje wilden gaan kopen? Staan ze legaal geparkeerd. En kan de gemeente niet meer zeggen dat ze dat varkentje wel even zullen wassen voor Eindhoven Airport.
Foutparkeerder, Melbourne  | 09:54 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Tja, je kunt je toch het best weg laten brengen? Of zet iedereen af bij het vliegveld, rij zelf 5km verder en parkeer daar in een straat, of vraag mensen of je een weekje mag staan. Vouwfiets mee, in de kluis op vliegveld en klaar! Veel bespaard.
Dirk, Urk  | 09:54 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
lastig, he, die marktwerking. Dan maar gauw je verschuilen achter een bestemmingsplan. In de zorg is marktwerking hard nodig, maar bij parkeren ligt dat anders, toch?
albert, arnhem  | 09:53 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Heb je weer een slimme ondernemer wordt die direct door de grote jongens belemmert geld te verdienen. Het parkeren bij Eindhoven is haast net zo ver weg als het parkeren in Eersel en daar wordt je gehaald en gebracht. Heel goed gedaan van die varkensboer
Rene , Nieuwerkerk  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Natuurlijk leven we in een Dictatuur, als het de Overheid niet bevalt kan hij z'n parkeerplaats weg halen, te walgelijk voor woorden!! De enige die in Nederland alles mogen zijn de Criminelen.
lies, delft  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja tuurlijk draai elk initiatief vooral de nek om. Word zo moe van die bekrompen hollandse mentaliteit. Mensen hebben een ding gevonden om hun hoofd boven water te houden maar nee meteen kop eraf want die steekt nu iets boven het maaiveld uit. Laat mensen nu eens gewoon ondernemen...en klaar!! Nee liever laten we hen failliet gaan en met en pak schulden eindigen...Bah!! Geef nog wat geld aan linkse hobbies.
CD, Amsterdam  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
nederlandese ambtenaren zijn altijd tegen veranderingen...kunnen ze niet bijhouden.
bb, dk  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het zal eens niet,de gemeente gaat initiatief nemende mensen weer eens dwarsbomen vanwege eigen geldelijk gewin,hebben deze jongens iets gevonden waardoor ze hun verliezen kunnen opvangen,steekt de overheid er weer een stokje voor,het begint een behoorlijk achterlijk land te worden hier.
luna, Kesteren  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ja een airpoort deugt geen concuretie en ben bang dat de gemeente de pakkeer plaats bij het vlieg veld zelf in handen heeft dus dan zijn ze al snel met regels verzinnen om iemand het leven zuur te maken die alles volgens het boekje doet maar is het bij het vliegveld ook agraries gebied en daar mag het wel vreemdt het werkt zeker alleen 1kant op
patrick, zwijndrecht  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En we hebben het steeds maar over het corrupte Griekenland. Zie hier een voorbeeld van HET Nederlandse probleem. Gaat u maar in de bijstand dan kunt voor ons goedkoop de groenvoorziening doen.
Joh., Almere  | 09:52 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
natuurlijk ,alles wat goed is voor de burger noemen ze illegaal, dan moeten ze maar is stoppen met het uitknijpen van de burger, die vliegbedrijven werken het zelf in de hand,ik vind het dus een goed idee van die boer
boze burger, oudbeyerland  | 09:51 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Laat de gemeente zich met belanrijke zaken bemoeien ipv deze ondernemers lastig te vallen. Waren er maar meer ondernemers als deze. Dat zou de staat (en dus ons allemaal) een hoop belastinggeld schelen. Kan met niet voorstellen dat een kabinet met een VVDer aan het roer deze actie van de gemeente Eersel (waar overigens het CDA de grootste partij is) toe zal staan. Het CDA kwam toch ooit op voor de boeren?
Bas, Utrecht  | 09:51 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dat hadden ze van te voren kunnen weten, de roverheid duldt geen concurrentie.
Ikke, Ook  | 09:51 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dit speelt al jaren bij schiphol voor een aantal parkings, dus dit is niks nieuws onder de zon.
Kobus, aalsmeer  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ik vlieg nu alleen nog maar vanaf Duitsland. 3 weken parkeren kost daar ca. ¤ 60,-. Tig keer goedkoper als in Nederland. Ook heb ik een keer bij een hotel vlak bij Schiphol geparkeerd die een soortgelijke service hadden. Een medewerker van het hotel rijdt hele dagen op en neer met een klein busje om mensen naar Schiphol te brengen. Alternatieven zat!
Vakantieganger, Enschede  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
ja dat heb je weer in nederland.ambtenaren zijn net mensen je kunt ze gewoon kopen
fred, duitsland  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dus de gemeente blokkeert een initiatief van een bedrijf om geld te kunnen verdienen. Ik zou daar de mededingingsauthoriteit wel eens op los willen laten. Door dit soort "chantage" door nota bene een gemeente krijg je in Nederland nooit een goede marktwerking.
Ronald, Almelo  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Prachtig van deze mensen, maar onze waardeloze instanties zullen hier wel weer een stokje voor steken omdat ze weer de nodige heffingen zullen missen
cor, h.i.ambacht  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
pffff en weer wordt een slimme ondernemer de kop ingedrukt, alleen maar omdat de gemeente zelf niet zo slim is om het parkeerprobleem correct op te lossen. Ja oplossen door flinke tarieven er aan te hangen! Ik wens deze varkensboer heel veel succes toe met zijn prima initiatief!
Arie, Amsterdam  | 09:50 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Probeer je eerlijk je kost te verdienen dan zullen ze het niet laten om je alles weer af te pakken...... dat Eindhoven Airport hier niet blij mee is kan ik me voorstellen maar dat is uiteindelijk toch hun eigen schuld? Ze hebben er jarenlang van geprofiteerd en nu willen ze deze jongens zsm dwarsbomen. Succes jongens, weet wel waar ik mijn auto ga parkeren als ik via Eindhoven vlieg....
Marjanne, Z  | 09:49 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Neen je zult eens een oplossing ergens voor bedenken!!! Dat mag natuurlijk niet, dan worden de vrindjes Haringhappers benadeeld, en dat kan natuurlijk niet. Weg met goed Burgerinitiatief Wij denken wel voor U. Bah!! wat een zooitje ambtenaren.
emi-PVV, Sables 'd Olonne  | 09:49 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dus niks vrije marktwerking maar monopolie lees 'woekerprijzen' voor de luchthaven. Ik word zo moe van dat uitknijpen van iedereen. Er blijft geen euro over voor de burger om terug te laten vloeien in de economie. Maar who cares als de overheid zijn deel maar heeft toch?!
Alex, Hoogeveen  | 09:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Belachelijk dat de overheid deze initiativen gaat verbieden, vooral wanneer ze legaal zijn. Nee we moeten de monopolisten belonen en torenhoge tarieven betalen. Als ik op Schiphol parkeer ben ik een vermogen kwijt en dan noemt ment het bewaakt maar menig raampje heeft het niet overleefd daar. Nee hulde aan deze twee heren.
marcel, zwaag  | 09:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
In de "agrarische zone" nou en de auto is al jaren een "melkkoe"
alfredo, benneweg  | 09:48 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
En dat is nederland in duitsland bestaat dit systeem ook bij dusseldorf en dat werkt perfeckt. Ik snap ook niet dat dit weer tegengewerkt wordt.Hard werkende mensen die geen brood meer kunnen verdienen met hun bedrijf en dan met zo'n goed plan komen. Niemand heeft er last van en het kost de belastinbetaler geen uitkeringen.Ik wens jullie sterkte en gewoon doorvechten
Paul Taris, Uden  | 09:47 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
jammer dat z'n VOC mentaliteit met boeren slimheid weer de nek word omgedraaid
mark, amersfoort  | 09:47 | 07.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
 1 |  2 | Volgende

Zoek op bestemming