Nieuws/Tech

Metro-app mixt nieuws met puzzels

1 / 2

Metro heeft een nieuwe app gelanceerd voor de reizende millennial. Met nieuws, video's, puzzels, locatiegebonden kortingen en interactiemogelijkheden wordt de generatie tussen 18 en 34 jaar beziggehouden tijdens de reis.

1 / 2

Op meerdere moment per dag krijgen gebruikers nieuwe content voorgeschoteld. Zo is er ‘s ochtends Metro’s Minuut (video met het belangrijkste nieuws in een minuut) en aan het eind van de werkdag showbizznieuws. Daarnaast zorgen de quizzen, horoscopen en Denksport-puzzels voor vermaak. De app bevat daarnaast verschillende mogelijkheden om een mening te geven, bijvoorbeeld via polls of door met emoji’s te reageren op een artikel. Zo wordt ook de relevantie van een bericht bepaald.

De Metro-app (uit voor Android en iOS) geeft tot slot ook coupons uit die aansluiten bij de interesses van de lezer of de locatie waar ze op dat moment zijn dan wel als er een challenge is gehaald. Zoals korting op een blikje Red Bull bij de AKO op het treinstation en veilingtegoed op Vakantieveilingen.nl.