Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium
Foto: ANP

Coolblue introduceert klantenservice via Whatsapp

07 JAN 2015

Webwinkel Coolblue start deze week een test met klantenservice via Whatsapp. Zeven dagen per week kunnen klanten tot middernacht vragen stellen aan medewerkers van het bedrijf.

"We willen zijn waar onze klanten zijn,"  zegt Pieter Zwart, oprichter en directeur van Coolblue. "En we willen klanten helpen op de manier die zij het prettigst vinden. Of dat nu per telefoon, Facebook, Twitter, YouTube, mail of in onze fysieke winkels is. Whatsapp is daar met 9,5 miljoen actieve gebruikers in Nederland een logische aanvulling op."

De test start klein: bij discussies of vragen op Twitter of Facebook die naar de privékanalen gehaald worden, krijgt de klant de keuze om verder te praten via Whatsapp. Als het aanslaat en klanten het op prijs blijken te stellen, wordt deze mogelijkheid verder ontwikkeld.

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
22.0 °C
OZO3
Beurs AEX
AEX 520.58
+ / - -0.25%

Meest gelezen op UitWinkelen.nl