Nieuw! Elke maand
15 Premium artikelen gratis.
Registreer nu of log in en lees voortaan elke maand 15 Premium artikelen gratis.
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium
Foto: Robin Utrecht

Reddingsbrigade start campagne rond Nieuwjaarsduik

04 DEC 2012

Reddingsbrigade Nederland is gestart met de campagne ‘Ik ben ook een held!’ voor alle deelnemers aan de Nieuwjaarsduiken.

Op meer dan 150 plaatsen zullen naar verwachting zo’n 50.000 mensen letterlijk het nieuwe jaar induiken. Op veel plaatsen wordt de Nieuwjaarsduik georganiseerd door de lokale reddingsbrigade of is deze betrokken bij het toezicht op de veiligheid van de duikers.

Echte held

Dit jaar kunnen de ‘duikhelden’ ook een ‘echte held’ worden door zich te laten sponsoren voor de Reddingsbrigade en zo bij te dragen aan het onmisbare reddingswerk in Nederland.

Met de opbrengst kan Reddingsbrigade Nederland een deel van de kosten dekken van het reddingsmateriaal, de opleidingen en de organisatie die nodig zijn om het Nederlandse water veiliger te maken voor badgasten en waterrecreanten. 
 

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
-.4 °C
ZO1
Beurs AEX
AEX 483.54
+ / - +0.37%

Op drukke vaarwegen moeten beroeps- en pleziervaart eigen vaarstroken krijgen.


Verstuur