Pssst! De Telegraaf krijgt een nieuwe website. Nieuwsgierig? Bekijk ‘m hier!
Dit is het laatste Premium artikel dat u gratis kunt lezen. Tijd voor een abonnement!
premium
Foto: Dijkstra b.v.

’Vriendelijkheid wordt beantwoord’

Reizigers in het openbaar vervoer klagen over onbeschoft gedrag van het personeel in trein, bus en metro (Tel. 14/9). Ik kan mij heel goed voorstellen dat er medewerkers van het O.V. zijn die zo reageren.

Als de passagiers de medewerker ook vriendelijk tegemoet treden en gewoon groeten dan krijgt men een vriendelijke groet terug. Maar ik merk steeds meer dat passagiers de medewerkers als oud vuil behandelen en gewoon negeren.

Ik zelf groet de medewerker vriendelijk en ik word door hen (zeker de oudere medewerkers) altijd vriendelijk te woord gestaan en behandeld.

H. Beelen

Verder lezen?
Elke maand 15 premium artikelen gratis
Ik heb al een account / ik ben abonnee
Verder lezen?
U heeft deze maand 15 Premium artikelen gratis gelezen.
Tijd voor een abonnement!
9.7 °C
ZZO1
Beurs AEX
AEX 528.03
+ / - -0.08%