• Brief aan de redactie
  • Wat Wilt U Weten
  • Stelling van de Dag
  • Over Wat U Zegt

Mail naar de redactie

Iets te melden? Iets te vertellen? Mail naar de redactie van Wat U Zegt via redactie@wuz.nl.  
 
 
 
Exclusieve artikelen van de Telegraaf redactie

Wat is WUZ.

Wat U Zegt is de online plek om jouw nieuws van de dag met anderen te delen. Politiek, economie, cultuur of sport kan je natuurlijk bij het koffie automaat bespreken, maar teveel cafeïne is gewoon niet goed voor je. Bij Wat U Zegt kan je elk moment van de dag reageren op artikelen uit de Telegraaf, maar ook je eigen nieuws, polls, foto’s of filmpjes publiceren. Andere deelnemers kunnen hierop reageren met hun persoonlijke inzichten.

Frequenty Asked Questions

TMG Privacystatement

TMG disclaimer

Iedereen die iets nieuwswaardigs heeft te melden of benieuwd is naar de mening van anderen kan terecht bij Wat U Zegt. De redactie maakt elke dag een selectie uit de leukste of beste bijdragen. Die verschijnen dan op de voorpagina van wuz.nl en misschien haal je met je artikel zelfs wel de landelijke Telegraaf!

Eenvoudig deelnemen

Deelname is gratis en hoewel de redactie elke nieuwswaardige bijdrage bijzonder waardeert, ben je tot niets verplicht. Na je aanmelding krijg je snel en eenvoudig toegang via Twitter, Facebook of Hyves . Als je dat wilt tenminste. Je kan je ook ‘los’ van online sociale netwerken inschrijven. Meld je nu aan.

Achtergrond

WUZ.nl is een logische voortzetting van wat ooit in dagblad De Telegraaf is begonnen als de ingezonden brieven pagina “Wat U Zegt”. De lezer staat bij De Telegraaf al meer dan een eeuw op een voetstuk. Op 1 januari 1893 stond burgernieuws op de voorpagina van de allereerste uitgave van de krant onder het motto “men meldt ons…”. Hoewel we inmiddels ‘je’ en ‘jij’ tegen elkaar zeggen in onze online community, blijft De Telegraaf trouw aan haar historie met het gebruik van de term: Wat U zegt!

Gerelateerde artikelen

20.1 °C
O2
 
files 220
191 km.
Beurs AEX
AEX 412.54
+ / - -0.09%

Stelling: Goed dat winkels Zwarte Piet-producten aanpassen

Bedrijven als Albert Heijn, Bart Smit, Hema en Jamin zeggen de discussie over Zwarte Piet op de voet te volgen en als het nodig is daar hun assortiment op aan te passen. Naar verluidt hebben sommige winkels producten al aangepast. Vindt u het goed of slecht dat winkels zich iets aantrekken van de Pietendiscussie? De redactie van De Telegraaf wil graag uw mening weten.