Nieuws/Financieel
1095436752
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

Omzetontwikkeling vlees met keurmerk blijft achter

Winkelwagen veel duurzamer tijdens corona

Door horecasluiting steeg de verkoop van duurzame kant-en-klaarmaal- en diepvriesmaaltijden afgelopen jaar met 56%.

Door horecasluiting steeg de verkoop van duurzame kant-en-klaarmaal- en diepvriesmaaltijden afgelopen jaar met 56%.

Den Haag - Consumenten hebben in de supermarkt in coronajaar 2020 veel vaker gekozen voor duurzaam eten en drinken. De supermarktomzet van voeding met een duurzaamheidskeurmerk is afgelopen jaar met 21% gestegen, terwijl die van gangbare voeding met 7% steeg. Alleen de vleeseter wijkt af van die trend.

Door horecasluiting steeg de verkoop van duurzame kant-en-klaarmaal- en diepvriesmaaltijden afgelopen jaar met 56%.

Door horecasluiting steeg de verkoop van duurzame kant-en-klaarmaal- en diepvriesmaaltijden afgelopen jaar met 56%.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF