Nieuws/Financieel
1203009064
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

’Snelle jongens’ richten zich nu op strategie: ’Veel bedrijven doen te veel aan reclame’

Ralph Wisbrun (r.): „Vroeger was reclame en marketing een black box, je gooide er wat in en je keek of het werkte. Dat is nu een heel strak proces, met panels, data, onderzoek en interviews.”

Ralph Wisbrun (r.): „Vroeger was reclame en marketing een black box, je gooide er wat in en je keek of het werkte. Dat is nu een heel strak proces, met panels, data, onderzoek en interviews.”

Bedrijven halen ze binnen als er problemen zijn. Ralph Wisbrun en Marc Oosterhout zijn strategen, die voor de lange termijn bedrijven vernieuwen. Bedrijfsomzet blijft cruciaal „Want een goed merk vertegenwoordigt een enorme waarde.”

Ralph Wisbrun (r.): „Vroeger was reclame en marketing een black box, je gooide er wat in en je keek of het werkte. Dat is nu een heel strak proces, met panels, data, onderzoek en interviews.”

Ralph Wisbrun (r.): „Vroeger was reclame en marketing een black box, je gooide er wat in en je keek of het werkte. Dat is nu een heel strak proces, met panels, data, onderzoek en interviews.”

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF