Nieuws/Financieel
1336822
Financieel

Suitsupply groeit uit z'n jasje

Amsterdam - Suitsupply, het in 2000 opgerichte betaalbare maar luxe pakken-imperium van ondernemer Fokke de Jong, is door de €200 miljoen omzet heen gegroeid. Volgende doel is meer dan 100 winkels wereldwijd, voor eind 2017.

In de centrale hal van het rode bakstenen hoofdkantoor van Suitsupply aan de Amsterdamse Wenckebachweg, is het een in- en uitlopen van dertigers en veertigers in hippe pakken.

Donker met witte stippen, een subtiele krijtstreep en meest gezien: marineblauw. Op de diverse verdiepingen waar marketeers, ontwerpers, online-stylisten en ict-ers elk hun eigen honk hebben, wordt de look en feel bepaald door reclamecampagnes van mannenmodemerk Suitsupply: Foto’s van sexy vrouwen en stoere in pak gestoken mannen. Een shoot van diezelfde mannen met stoere baarden voor de Nachtwacht en andere Hollandse meesters uit het Rijksmuseum.

Lees het hele verhaal: Nieuwe cfo om groei te realiseren