Premium
Het beste van De Telegraaf
’Middenstand kan veel leren van online reuzen over klantenkennis’
Klanten van opticien Remko Tjassens Keiser (r) ontvingen afgelopen december bij hun bestelling een tegoedbon voor een taart bij bakker Frank Rood (l).
Ⓒ FOTO MARTIN MOOIJ
Amsterdam - Torenhoge energieprijzen, lange levertijden, dure grondstoffen en een krappe arbeidsmarkt. Voor veel ondernemers zal 2023 geen makkelijk jaar zijn. „Maar ga niet klagen tegen je klanten”, drukt Everaldo van Doorn, directeur van marketingbureau Doornvogel, mede-ondernemers op het hart. „Ook consumenten zuchten onder de inflatie en andere crises. In deze donkere tijden snakken mensen naar positiviteit.”
Klanten van opticien Remko Tjassens Keiser (r) ontvingen afgelopen december bij hun bestelling een tegoedbon voor een taart bij bakker Frank Rood (l).
Ⓒ FOTO MARTIN MOOIJ
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Dreamhouse Single Jersey Hoeslaken
Denver SWC-372
Voordeelverpakking Hyundai batterijen
Lifa Garden Luxe Hangende Parasol XXL