Financieel/Ondernemen
1972583675
Ondernemen

Premium

Het beste van De Telegraaf

Fluorescerende inkt vergroent buitenreclame

Jeroen ter Schiphorst toont één van de glazen panelen die door slimme technologie oplicht in het donker.

Jeroen ter Schiphorst toont één van de glazen panelen die door slimme technologie oplicht in het donker.

Eindhoven - Met slim glas en fluorescerende inkt wil het Eindhovense bedrijf Lusoco de markt van verlichte visuele communicatie volledig veranderen. Te beginnen bij reclame- en verkeersborden. „Maar de mogelijkheden zijn groter”, vertelt mede-oprichter Jeroen ter Schiphorst. „Denk aan projecties in autoramen en kantoorpanden.”

Jeroen ter Schiphorst toont één van de glazen panelen die door slimme technologie oplicht in het donker.

Jeroen ter Schiphorst toont één van de glazen panelen die door slimme technologie oplicht in het donker.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo