Nieuws/Financieel
2004788502
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

Geen einde aan prijsstijging potje verf, maar consument blijft klussen

Verfmaker AkzoNobel profiteert van groeiende groep jongeren die gaan doe-het-zelven.

Verfmaker AkzoNobel profiteert van groeiende groep jongeren die gaan doe-het-zelven.

De woning toe aan een nieuwe verfbeurt, maar schrikken van de prijs van een potje verf. Wen er maar aan, want hoewel de prijs van een potje lak of verf al fors is gestegen, zal verf dit jaar nog fors duurder worden. „En of klanten die prijsverhoging accepteren? De vraag naar verf blijft maar stijgen.” Consumentenvertrouwen

Verfmaker AkzoNobel profiteert van groeiende groep jongeren die gaan doe-het-zelven.

Verfmaker AkzoNobel profiteert van groeiende groep jongeren die gaan doe-het-zelven.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop