Nieuws/Financieel
2042450492
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

Idee: toegangskaartje voor bouwmarkt tegen drukte

Paasdrukte bij de Gamma in Amersfoort. De vestiging in Breda gaat mogelijk experimenteren met toegangskaarten voor verschillende tijdslots, om piekdrukte te voorkomen.

Paasdrukte bij de Gamma in Amersfoort. De vestiging in Breda gaat mogelijk experimenteren met toegangskaarten voor verschillende tijdslots, om piekdrukte te voorkomen.

Amsterdam - Betalingen- en ticketbedrijf CM.com houdt er rekening mee dat zijn klanten in de evenementenbranche nog tot april volgend jaar geen festivals, concerten en voetbalwedstrijden kunnen organiseren vanwege de corona-uitbraak. Dat zegt Jeroen van Glabbeek in gesprek met De Telegraaf. Tegelijkertijd wil het beursgenoteerde bedrijf helpen drukte bij onder meer bouwmarkten tegen te gaan.

Paasdrukte bij de Gamma in Amersfoort. De vestiging in Breda gaat mogelijk experimenteren met toegangskaarten voor verschillende tijdslots, om piekdrukte te voorkomen.

Paasdrukte bij de Gamma in Amersfoort. De vestiging in Breda gaat mogelijk experimenteren met toegangskaarten voor verschillende tijdslots, om piekdrukte te voorkomen.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF