Nieuws/Financieel
2071363727
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

FNV in actie tegen grote bedrijven: ’Uitzendkracht bewust rondgepompt’

KLM is een van de bedrijven die volgens FNV uitzendkrachten inzet als verdienmodel. KLM moest zwaar bezuinigen in de coronacrisis.

KLM is een van de bedrijven die volgens FNV uitzendkrachten inzet als verdienmodel. KLM moest zwaar bezuinigen in de coronacrisis.

Den Haag - Grote bedrijven als Philips, PostNL en KLM maken op grote schaal misbruik van uitzendkrachten. Ze houden mensen bewust aan het lijntje en ’pompen ze rond’ om goedkoper uit te zijn en risico’s af te wentelen. Dat stelt FNV in een eigen rapport. De werkgevers melden dat de uitzendkrachten voor pieken worden ingezet.

KLM is een van de bedrijven die volgens FNV uitzendkrachten inzet als verdienmodel. KLM moest zwaar bezuinigen in de coronacrisis.

KLM is een van de bedrijven die volgens FNV uitzendkrachten inzet als verdienmodel. KLM moest zwaar bezuinigen in de coronacrisis.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop