Financieel/Nieuws
ExtraHet beste van De Telegraaf

Liefst $300 miljoen voor ’degelijke’ Federer

Sponsor op zoek naar beleefde kwajongens

Na bijna een kwarteeuw verruilt Roger Federer Nike voor het Japanse Uniqlo.

Na bijna een kwarteeuw verruilt Roger Federer Nike voor het Japanse Uniqlo.

EPA

Amsterdam - Kwajongens moeten het zijn – maar aardige kwajongens. De grote winnaars in de wereld van sportsponsoring zijn niet de spraakmakende enfants terribles, maar juist de ideale schoonzonen.

Na bijna een kwarteeuw verruilt Roger Federer Nike voor het Japanse Uniqlo.

Na bijna een kwarteeuw verruilt Roger Federer Nike voor het Japanse Uniqlo.

EPA

Kwajongens moeten het zijn – maar aardige kwajongens. De grote winnaars in de wereld van sportsponsoring zijn niet de spraakmakende enfants terribles, maar juist de ideale schoonzonen.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!

Bekijk meer van