PremiumHet beste van De Telegraaf
Analyse: komt vervroegd nertsenverbod de sector wel slecht uit?
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/923c7056-ec82-11ea-8406-02d2fb1aa1d7.jpg)
Ⓒ Foto ANP/HH
Het vervroegde nertsenverbod kwam voor de Nederlandse pelsdierhouders als donderslag bij heldere hemel. Althans, dat beweren nertsenhouders. Landbouwminister Carola Schouten volgt met het versnelde verbod het corona-advies van het Outbreak Management Team (OMT). Vraag is of dat de sector heel slecht uitkomt.
