3000827
Financieel
ExtraHet beste van De Telegraaf

De juiste verlichting als subtiele verleider

Voor De Bijenkorf in Amsterdan is licht een belangrijk middel om klanten te lokken.

Voor De Bijenkorf in Amsterdan is licht een belangrijk middel om klanten te lokken.

Amsterdam - Nederlandse winkels kunnen extra omzet draaien als ze meer aandacht zouden besteden aan hun verlichting. Dat zegt Vikash Banwarie van het Oostenrijkse lichtbedrijf Zumtobel, dat hier het licht regelt voor onder meer De Bijenkorf, Action en het Stedelijk Museum.

Voor De Bijenkorf in Amsterdan is licht een belangrijk middel om klanten te lokken.

Voor De Bijenkorf in Amsterdan is licht een belangrijk middel om klanten te lokken.

Nederlandse winkels kunnen extra omzet draaien als ze meer aandacht zouden besteden aan hun verlichting. Dat zegt Vikash Banwarie van het Oostenrijkse lichtbedrijf Zumtobel, dat hier het licht regelt voor onder meer De Bijenkorf, Action en het Stedelijk Museum.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!