Premium
Het beste van De Telegraaf
Ahold: ’Europese consument reageert sterk op stijgende superprijzen’
Amsterdam - Ahold Delhaize, in eerste instantie nog een van de winnaars van de coronapandemie, heeft nu windje tegen. Vlaggenschip Albert Heijn integreerde weliswaar de voormalige Deen-winkels, maar de Europese levensmiddelenomzet van Ahold Delhaize daalde met 3,1% ten opzichte van het eerste kwartaal van 2021. Bij bol.com was de omzetdaling 7%. De webwinkel „presteert een stuk beter dan het marktgemiddelde van -16%”, zegt bestuursvoorzitter Frans Muller van Ahold Delhaize.
Albert Heijn en bol.com groeien allebei in het eerste kwartaal
Ⓒ Foto ANP / HH
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Lifa Garden Windscherm
Inzet Klemhorren
12-Pack Fruit of the Loom T-Shirts
Inventum Mobiele Airco AC901
Lifa Garden Windscherm
Inzet Klemhorren
12-Pack Fruit of the Loom T-Shirts
Inventum Mobiele Airco AC901