Financieel/Ondernemen
64033237
Ondernemen

Premium

Het beste van De Telegraaf

Radiomakers bieden hulp bij bedenken van podcasts

Radiomakers Frank Kromer en Koos Tervooren (r) hebben geen studio nodig om een podcast op te nemen.

Radiomakers Frank Kromer en Koos Tervooren (r) hebben geen studio nodig om een podcast op te nemen.

AMSTERDAM - Podcasts worden steeds populairder. Het aantal jonge podcastluisteraars (Generatie Z) op Spotify verdubbelde het afgelopen coronajaar, maakte het platform onlangs bekend. Onder millennials en 35-plussers groeide het aantal zelfs met respectievelijk 70% en 78%. Koos Tervooren en Frank Kromer bedienen deze trend met hun podcastagency Microphone Media.

Radiomakers Frank Kromer en Koos Tervooren (r) hebben geen studio nodig om een podcast op te nemen.

Radiomakers Frank Kromer en Koos Tervooren (r) hebben geen studio nodig om een podcast op te nemen.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop