Nieuws/Financieel
865361937
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

’Wees callcenterpersoneel dankbaar’

Teleperformance ceo Norbert van Liemt herkent zich niet in de kritiek dat callcentermedewerkers zouden worden uitgebuit.

Teleperformance ceo Norbert van Liemt herkent zich niet in de kritiek dat callcentermedewerkers zouden worden uitgebuit.

Tilburg - Het zijn gouden tijden voor callcenters nu webwinkels overuren draaien en het klantcontact vaker uitbesteden. Marktleider Teleperformance mocht als klap op de vuurpijl de coronatestlijn van de GGD opzetten. Ondertussen is er veel kritiek op de branche waar medewerkers zouden worden uitgebuit. Een nieuwe cao moet daar verandering in brengen.

Teleperformance ceo Norbert van Liemt herkent zich niet in de kritiek dat callcentermedewerkers zouden worden uitgebuit.

Teleperformance ceo Norbert van Liemt herkent zich niet in de kritiek dat callcentermedewerkers zouden worden uitgebuit.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF