Nieuws/Financieel
982996684
Financieel

Premium

Het beste van De Telegraaf

Ja/nee-sticker op brievenbus verdwijnt: digitaal krijgt voorkeur

De stickers voor het ontvangen van reclame verdwijnen uit het straatbeeld.

De stickers voor het ontvangen van reclame verdwijnen uit het straatbeeld.

Amsterdam - De stickers voor het wel of niet ontvangen van reclamefolders en weekkranten verdwijnen na dertig jaar van de Nederlandse brievenbussen. Brancheorganisatie MailDB vervangt de stickers door InMijnBus.nl. Op deze website kunnen huishoudens aangeven of zij ongeadresseerd drukwerk willen ontvangen.

De stickers voor het ontvangen van reclame verdwijnen uit het straatbeeld.

De stickers voor het ontvangen van reclame verdwijnen uit het straatbeeld.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop