Get into the Future

Deze inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de hoofdredactie van De Telegraaf.

Partnercontent

Get into the FUTURE

TMG is founding partner en exclusieve mediapartner van SingularityU The Netherlands, omdat we het gedachtegoed van SingularityU NL omarmen. SingularityU NL is de autoriteit op het gebied van technologieën die onze maatschappij in rap tempo veranderen. Kunstmatige intelligentie, blockchain, nano- en gentechnologie, 3D-printing, neuroscience: technologieën die exponentieel groeien en sectoren als zorg, financiën, voedsel, wonen en energie in toenemende mate beïnvloeden. De Financiële Telegraaf brengt samen met SingularityU NL een crossmediaal concept: Get Into The FUTURE.

Binnen de Singularity-wereld geldt David Roberts als een goeroe. Hij is één van de topexperts op gebied van disruptieve innovatie en exponentieel groeiende technologie. Een man die vanwege zijn visie de covers van de Wall Street Journal, Fortune Magazine, The New York Times, Business Week en tientallen andere kranten en magazines sierde. Zijn passie is om de levens van miljarden mensen te transformeren door innovaties die tot disruptie leiden.

Mo Gawdat, Chief Business Officer van Google X, heeft nog maar één missie: een miljard mensen in de wereld gelukkig maken. Zelf leek hij alles te hebben wat je je maar kunt wensen: hij was gezond, rijk en succesvol. Maar ook diep ongelukkig. Hij stelde zichzelf een doel: een formule vinden met als resultaat geluk voor ieder mens. Op 29 november deelt hij tijdens BusinessBoost Live, het grootste inspiratie-evenement van Nederland, zijn geluksformule én manieren om te dealen met zakelijke tegenslag.

De wereld verandert en elke beroepsgroep krijgt vroeg of laat te maken met de gevolgen. Om te innoveren in een traditionele sector moet je durven pionieren, weten ze bij Clifford Chance. De afgelopen jaren werd innovatie een steeds belangrijker thema binnen de muren van het advocatenkantoor, niet in de laatste plaats dankzij cliënten. Door de nieuwste technologieën te omarmen, kan de gehele organisatie groeien naar een nieuwe manier van werken.