Nieuws/Lifestyle
1334412
Lifestyle

De Levensstijl Methode

Bikiniklaar, fit en stralend voor de zomer

De zomer staat voor de deur met strandvakanties in het vooruitzicht. Het lekkere weer met de heerlijke zon kleedt ons uit. Hoe minder kleren we dragen, hoe meer zorgen we ons maken over hoe we eruitzien.

Wil je heel graag bikiniklaar zijn voor je zomervakantie en wat dingen bijschaven aan je lijf om de mooiste versie van jezelf te creëren, dan heb je de juiste motivatie om snel aan de slag te gaan.

Begin eerst met mijn top 5 tips:

1. Eet veel verse groenten en fruit


Groenten en fruit zijn ideaal als je wilt afvallen. Ze zijn vezelrijk en zorgen ervoor dat je spijsvertering en stofwisseling beter werken en je vet daardoor sneller en efficiënter verbrandt. Groenten kun je zowel bij je maaltijd als tussendoor eten. Vers fruit kun je beter tussendoor nemen of ruim voor de maaltijd. 
2. Vermijd suiker en alles waaraan suiker is toegevoegd


Suiker is de boosdoener nummer 1 als het om je gezondheid en je gewicht gaat.  
3. Gebruik een trucje om verleidingen te weerstaan


Om verleidingen buiten de deur te kunnen weerstaan, zorg dat je altijd iets lekkers in je tas hebt wat wel gezond is. Bijvoorbeeld een gezonde reep chocolade zonder kunstmatige en geraffineerde suikers.
4. Ga slim om met alcohol als je een liefhebber bent van een glaasje wijn 


Dat alcohol veel nadelen heeft voor je gewicht en je gezondheid spreekt voor zich. Ben je een liefhebber van een glaasje wijn, drink het dan voor het eten en niet tijdens het eten. Alcohol leidt tot gisting van je voedsel in je spijsvertering met als gevolg een opgeblazen buik, buikpijn, winderigheid, oprispingen, constipatie en diarree die de voorbode zijn van meer serieuze gezondheidsproblemen. Deze problemen kun je voorkomen door alcohol vlak voor het eten te drinken, tenzij je maagproblemen hebt. Bij maagproblemen kun je alcohol beter helemaal vermijden.  
5. Vervang je keukenzout


Keukenzout bevordert het vasthouden van vocht door je lichaam. Dat heeft invloed op je gewicht. In plaats van keukenzout kun je veel beter Keltisch zout of Himalayazout gebruiken. 

Wil je meer tips, handvatten en een complete aanpak, volg dan mijn online programma Dreambody Guide. Laat je inspireren en motiveren door de succesverhalen van enkele deelnemers van het programma die in korte tijd fantastische resultaten hebben bereikt. Wat zij hebben bereikt, kun jij ook! 


Met het volgende stappenplan maak je een krachtige start. 1. Mindset


Als je aan de slag gaat met je lijf is het creëren van de juiste mindset de eerste en meest belangrijke stap. Beschouw het afvallen niet als een zware taak waar je tegenop ziet. Zie het als het begin van een mooi project waarin je al je aandacht en liefde aan je eigen lichaam gaat schenken. Tijdens het hele project sta jij op nummer één. Wat staat je te wachten? Een spannende ontdekkingsreis in de wereld van een gezonde levensstijl, lekker en gezond eten en een blij gevoel als je je lijf voelt en ziet veranderen.  
2. Je doel duidelijk voor ogen houden 


Wil je op een dag de mooiste versie van jezelf in de spiegel zien, houd dan dat beeld permanent op je netvlies tot je dat doel hebt bereikt. Laat geen twijfels toe. Als iemand anders haar of zijn doelen kan bereiken, kan jij dat ook! 
3. De mentaliteit van een winnaar hebben


Laat het vuur van verlangen naar je overwinning binnen je branden. Als je erin slaagt om de oerkracht van een winnaar in jezelf op te wekken, dan ben je al halverwege op weg naar je doel.  4. Je doelen omzetten in actie 


Stel je doelen niet uit. Kies de juiste weg en zet je doelen om in actie. Wacht niet langer. Zolang je motivatie sterk blijft, is de kans dat je je doel succesvol bereikt heel groot.