Premium
Het beste van De Telegraaf
Tjeerd Meulenbelt gezicht campagne hoofd-halskanker
’Wees alert op zwelling’
Ondanks beperkingen als een vloeibaar dieet, geniet Tjeerd Meulenbelt toch van zijn vakantie.
Ⓒ foto BART MAAT
Ruim 3000 Nederlanders kregen vorig jaar de diagnose hoofd-halskanker. Tjeerd Meulenbelt was een van hen. Hij heeft een ingrijpend jaar achter de rug en is boegbeeld van de campagne ’Make Sense’ die moet zorgen voor meer bekendheid over deze ziekte.
Ondanks beperkingen als een vloeibaar dieet, geniet Tjeerd Meulenbelt toch van zijn vakantie.
Ⓒ foto BART MAAT
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Lifa Garden Windscherm
Inzet Klemhorren
12-Pack Fruit of the Loom T-Shirts
Inventum Mobiele Airco AC901
Lifa Garden Windscherm
Inzet Klemhorren
12-Pack Fruit of the Loom T-Shirts
Inventum Mobiele Airco AC901