Nieuws
1070749
Nieuws

Bol.com lanceert vrijetijdswinkel

Webwinkel bol.com slaat in korte tijd opnieuw een slag in de fysieke retailwereld. Het breidt zijn internetassortiment uit met een vrijetijdswinkel en 15.000 artikelen in de versnipperde sector, met kampeer-, vissport-, fiets- en reisartikelen.

Dat maakt bol.com vanochtend bekend. De vrijetijdswinkel zal binnen enkele maanden 35.000 artikelen krijgen. Tegen afdracht van 5 tot 20% van het verkoopbedrag, en €1 per verkoop, mogen winkels en leveranciers in de bol.comwinkel staan.

Volgens directeur marketing Michel Schaeffer is de vrijetijdsmarkt voor bol.com interessant, omdat die fysiek erg verdeeld is. „Wie op reis gaat, moet meestal meerdere winkels af voordat hij zijn spullen echt bij elkaar heeft. Die winkels staan bovendien verspreid door het land”, aldus Schaeffer. „Dat is voor ons een gat in de markt, omdat we het aanbod online overzichtelijk bij elkaar zetten.”

 

Lees meer in De Telegraaf.