PremiumHet beste van De Telegraaf
’Pa zou trots op me zijn’
Weddenschap loopt uit de hand: Sandra kruipt door de Achterhoek
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/4ceb84a8-ec53-11ea-85f5-02c309bc01c1.jpg)
Sandra (52) onderweg op haar bijzondere tocht: kruipend van Doetinchem naar Beek.
Ⓒ Robert Hoetink
Doetinchem - Haar broer Ingo deed het exact 36 jaar geleden al: kruipen door de Achterhoek, van Doetinchem naar Beek. Dinsdag probeerde Sandra Derksen op haar knieën dezelfde route van tien kilometer af te leggen. „Een eerbetoon aan mijn overleden vader en het gevolg van een uit de hand gelopen weddenschap.” Helaas moest ze een paar kilometer voor de finish opgeven.
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/4ceb84a8-ec53-11ea-85f5-02c309bc01c1.jpg)
Sandra (52) onderweg op haar bijzondere tocht: kruipend van Doetinchem naar Beek.
Ⓒ Robert Hoetink
