Nieuws/Binnenland
1281533
Binnenland

Hotelgast Van der Valk springt uit het raam vanwege brandend matras

HEERLEN - Een hotelgast is zaterdagavond in paniek uit het raam gesprongen nadat er brand was ontstaan op zijn kamer in het Van der Valk Hotel in Heerlen. Zijn matras bleek in brand te staan.

De brandweer wist de brand te blussen. Het slachtoffer is met onbekende verwondingen door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Het is niet de eerste brand dit jaar bij het Van der Valk Hotel in Heerlen. Eind januari legde een grote brand het restaurant in de as.