Premium
Het beste van De Telegraaf
Koude acquisitie is de troefkaart
Groeien als ondernemer? ’Brutaal op deuren blijven kloppen’
Glen Ritzen (l.) en Edwin Blom van Tubes.
Ⓒ ALDO ALLESSIE
Amsterdam - Ook op vakantie klopt Glen Ritzen (33) met zijn proefpakketten vol kleine flesjes wijn aan bij hotels, luchtvaartbedrijven en restaurantketens. Het bedrijf Tubes groeit snel, vooral dankzij koude acquisitie, zegt hij. „Ik bel altijd overal aan, maar heel planmatig, als strategie. De waarde daarvan wordt sterk onderschat.” Ook retailexperts zien het momenteel als troefkaart voor ondernemers.
Glen Ritzen (l.) en Edwin Blom van Tubes.
Ⓒ ALDO ALLESSIE
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Cappuccino Zomerjas
Luxury Hotel Larson Verduisterende Gordijnen
Mario Russo Denim Korte Broek
FlinQ Draagbare Luchtcompressor
Cappuccino Zomerjas
Luxury Hotel Larson Verduisterende Gordijnen
Mario Russo Denim Korte Broek
FlinQ Draagbare Luchtcompressor