1939184
Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

Keiharde marketingstrategieën achter thuiswinkelbedrijf

Comeback van verleider Tel Sell

Michael Elia uit Almere deed tientallen aankopen bij Tel Sell: snij-apparaten voor in de keuken, twee fitnessmachines om buikspieren mee te trainen, en een stoomreiniger.

Michael Elia uit Almere deed tientallen aankopen bij Tel Sell: snij-apparaten voor in de keuken, twee fitnessmachines om buikspieren mee te trainen, en een stoomreiniger.

Amsterdam - De reclames voor fitnessapparaten, afslankmiddelen en keukenapparaten van Tel Sell komen terug op de buis. Goed nieuws van de fans van de Nederlandse pionier op het gebied van thuiswinkelen. Worden we weer massaal aangezet tot aankopen die we helemaal niet nodig hebben?

Michael Elia uit Almere deed tientallen aankopen bij Tel Sell: snij-apparaten voor in de keuken, twee fitnessmachines om buikspieren mee te trainen, en een stoomreiniger.

Michael Elia uit Almere deed tientallen aankopen bij Tel Sell: snij-apparaten voor in de keuken, twee fitnessmachines om buikspieren mee te trainen, en een stoomreiniger.

De reclames voor fitnessapparaten, afslankmiddelen en keukenapparaten van Tel Sell komen terug op de buis. Goed nieuws van de fans van de Nederlandse pionier op het gebied van thuiswinkelen. Worden we weer massaal aangezet tot aankopen die we helemaal niet nodig hebben?

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!