2032926
Buitenland

Man verlamd na vergissing met slang

Jeffrey Phillips belandde op de intensive care na de beet.

Jeffrey Phillips belandde op de intensive care na de beet.

Gilberttown - Een man uit de Amerikaanse plaats Gilberttown (Alabama) is verlamd geraakt nadat hij zich vergiste in een slangensoort.

Jeffrey Phillips belandde op de intensive care na de beet.

Jeffrey Phillips belandde op de intensive care na de beet.

Jeffrey Phillips was samen met zijn kinderen in de tuin toen hij de slang zag. Het exemplaar leek erg veel op de ongevaarlijke melkslang. Het bleek echter een Koraalslang, de op één na giftigste slang ter wereld. De twee lijken sterk op elkaar, schrijft Fox10.

Philips tilde de slang op om aan zijn kinderen te laten zien en werd gebeten door het dier. Volgens familieleden is de Amerikaan daarna verlamd geraakt.

Crowdfunding

Philips ligt op de intensive care en via crowdfunding probeert zijn familie nu geld in te zamelen voor de medische kosten.

De giftige Koraalslang

De giftige Koraalslang

De giftige Koraalslang

De ongevaarlijke melkslang

De ongevaarlijke melkslang

De ongevaarlijke melkslang