2045873
Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

OneFit lokt Europa naar sportschool

Gezond de wereld rond

Het flexibele sportabonnement van Serge Brabander (l.) en Camille Richardson past perfect bij de digitaal georiënteerde millennial.

Het flexibele sportabonnement van Serge Brabander (l.) en Camille Richardson past perfect bij de digitaal georiënteerde millennial.

Amsterdam - Met hun ’Netflix voor sportscholen’ hebben ondernemers Serge Brabander en Camille Richardson van OneFit al veel Nederlanders en Duitsers uit de luie stoel gekregen. Met een nieuwe kapitaalinjectie kunnen de heren de rest van Europa gaan bestormen.

Het flexibele sportabonnement van Serge Brabander (l.) en Camille Richardson past perfect bij de digitaal georiënteerde millennial.

Het flexibele sportabonnement van Serge Brabander (l.) en Camille Richardson past perfect bij de digitaal georiënteerde millennial.

Met hun ’Netflix voor sportscholen’ hebben ondernemers Serge Brabander en Camille Richardson van OneFit al veel Nederlanders en Duitsers uit de luie stoel gekregen. Met een nieuwe kapitaalinjectie kunnen de heren de rest van Europa gaan bestormen.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!