Nieuws/Buitenland
2065088844
Buitenland

Premium

Het beste van De Telegraaf

Vrouw ziet Airpod aan voor pijnstiller: ’Mijn maag bleef verbonden met iPhone’

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

BOSTON (MA) - Een Amerikaanse vrouw heeft bij het naar bed gaan per ongeluk haar Airpods ingeslikt in plaats van ibuprofen. Op TikTok doet ze verslag van haar ’experiment’.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop