Nieuws/Buitenland
2065088844
Buitenland

Premium

Het beste van De Telegraaf

Vrouw ziet Airpod aan voor pijnstiller: ’Mijn maag bleef verbonden met iPhone’

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

BOSTON (MA) - Een Amerikaanse vrouw heeft bij het naar bed gaan per ongeluk haar Airpods ingeslikt in plaats van ibuprofen. Op TikTok doet ze verslag van haar ’experiment’.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

TikTok-gebruiker @iamcarliiib was flink overstuur toen ze erachter kwam dat ze een van haar oortjes had ingeslikt.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF