Nieuws/Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

’Bewuste en gezonde keuze’

Millennials dol op alcoholvrij biertje

V.l.n.r. Nina, Laura, Marije en Wendy lusten wel een radlertje.

V.l.n.r. Nina, Laura, Marije en Wendy lusten wel een radlertje.

Jos Schuurman

Amsterdam - Wie in de kroeg een alcoholvrij biertje bestelt, wordt niet meer raar aangekeken. Integendeel. De millennial omarmt het geestarme vocht enthousiast. „Elk procentje alcohol dat ik drink, moet ik er weer aftrainen.” Bovendien is de smaak van het 0.0-biertje beduidend beter geworden.

V.l.n.r. Nina, Laura, Marije en Wendy lusten wel een radlertje.

V.l.n.r. Nina, Laura, Marije en Wendy lusten wel een radlertje.

Jos Schuurman

Wie in de kroeg een alcoholvrij biertje bestelt, wordt niet meer raar aangekeken. Integendeel. De millennial omarmt het geestarme vocht enthousiast. „Elk procentje alcohol dat ik drink, moet ik er weer aftrainen.” Bovendien is de smaak van het 0.0-biertje beduidend beter geworden.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!

Bekijk meer van