Nieuws/Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

Bedrijf én consument opgezadeld met ingewikkelde verzinsels

Zijn alle goede merknamen op?

Creatieve geesten komen voor hun cliënten met de meest ingewikkelde namen op de proppen. Of ze bij de consument beklijven en effect sorteren, is maar de vraag.

Creatieve geesten komen voor hun cliënten met de meest ingewikkelde namen op de proppen. Of ze bij de consument beklijven en effect sorteren, is maar de vraag.

Bakker Bart, Keuken Kampioen, Rabobank en de Keurslager. Zeker geen opzienbarende namen voor een bedrijf, maar wel lekker duidelijk. Bij het horen ervan weet je ogenblikkelijk om wat voor product het gaat. Heel anders dan merknamen die de laatste tijd ons land overstromen en waarvan je als consument zelfs geen idee hebt hoe je ze schrijft...

Creatieve geesten komen voor hun cliënten met de meest ingewikkelde namen op de proppen. Of ze bij de consument beklijven en effect sorteren, is maar de vraag.

Creatieve geesten komen voor hun cliënten met de meest ingewikkelde namen op de proppen. Of ze bij de consument beklijven en effect sorteren, is maar de vraag.

Bekijk meer van