Nieuws/Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

Ergernissen door beperkte actieradius van elektrische taxi’s

Hoofdpijn van het opladen

Chauffeur Babarh kan even pauzeren als zijn elektrische auto aan de stekker moet. Voor klanten kan het opladen tijdens een rit echter uiterst vervelend zijn.

Chauffeur Babarh kan even pauzeren als zijn elektrische auto aan de stekker moet. Voor klanten kan het opladen tijdens een rit echter uiterst vervelend zijn.

Matty van Wijnbergen

Schiphol koketteert er op de eigen website mee dat de luchthaven de grootste vloot aan elektrische taxi’s ter wereld heeft. Voor reizigers is dat soms eerder een vloek dan een zegen. Zeker bij lange ritten, als chauffeurs onderweg moeten ’stekkeren’ en de reistijd zomaar een kwartier oploopt.

Chauffeur Babarh kan even pauzeren als zijn elektrische auto aan de stekker moet. Voor klanten kan het opladen tijdens een rit echter uiterst vervelend zijn.

Chauffeur Babarh kan even pauzeren als zijn elektrische auto aan de stekker moet. Voor klanten kan het opladen tijdens een rit echter uiterst vervelend zijn.

Matty van Wijnbergen

Schiphol koketteert er op de eigen website mee dat de luchthaven de grootste vloot aan elektrische taxi’s ter wereld heeft. Voor reizigers is dat soms eerder een vloek dan een zegen. Zeker bij lange ritten, als chauffeurs onderweg moeten ’stekkeren’ en de reistijd zomaar een kwartier oploopt.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!

Bekijk meer van