3018641
Binnenland
ExtraHet beste van De Telegraaf

’Meestal haal ik zo’n 80 procent van wat de boordcomputer belooft’

Op zoek naar een laadpaal

Een snellaadpaal is een zegen als je  een paar keer aan een gewone laadpaal uren hebt staan wachten. Bij zo’n laadstation van FastNed betaal je wel bijna het dubbele tarief van wat je bij een normaal laadpunt kwijt bent.

Een snellaadpaal is een zegen als je een paar keer aan een gewone laadpaal uren hebt staan wachten. Bij zo’n laadstation van FastNed betaal je wel bijna het dubbele tarief van wat je bij een normaal laadpunt kwijt bent.

Amsterdam - Als we de lawine aan nieuws over de elektrische auto en de klimaatambities van onze overheid bij elkaar optellen, moet je volgende auto wel elektrisch zijn. Zijn we daar al klaar voor? Wat kosten die auto’s dan, hoelang duurt laden en hoe ver kom je op een acculading? We pakten een van de meest betaalbare elektrische auto’s en draaiden een gewone werkdag met een salescollega mee.

Een snellaadpaal is een zegen als je  een paar keer aan een gewone laadpaal uren hebt staan wachten. Bij zo’n laadstation van FastNed betaal je wel bijna het dubbele tarief van wat je bij een normaal laadpunt kwijt bent.

Een snellaadpaal is een zegen als je een paar keer aan een gewone laadpaal uren hebt staan wachten. Bij zo’n laadstation van FastNed betaal je wel bijna het dubbele tarief van wat je bij een normaal laadpunt kwijt bent.

Als we de lawine aan nieuws over de elektrische auto en de klimaatambities van onze overheid bij elkaar optellen, moet je volgende auto wel elektrisch zijn. Zijn we daar al klaar voor? Wat kosten die auto’s dan, hoelang duurt laden en hoe ver kom je op een acculading? We pakten een van de meest betaalbare elektrische auto’s en draaiden een gewone werkdag met een salescollega mee.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!