Premium
Het beste van De Telegraaf
Copywriter vindt zijn werk een rotvak, maar wordt blij van leuzen die tot dagelijks taalgebruik doordringen
Bloed, zweet en reclame: hoe verzin je een topslogan
In Nederland geven we – onbewust, want het zit verpakt in de prijs – per persoon per jaar 630 euro uit aan reclame en sponsoring. „Maar eigenlijk willen mensen helemaal geen reclame!”, weet tekstschrijver Jaap Toorenaar. Daarom raakt het hem als slogans inburgeren in het dagelijks taalgebruik. Het Zwitserlevengevoel van een reclameman. ’Een beetje vreemd, maar wel lekker.’
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
Buccan Gietijzeren Pannen
Keuze uit verschillende soorten pannen
Beschikbaar in rood, blauw of zwart
Gemaakt van gietijzer
Met uitstekende warmteverdeling
€ 29.99€ 199.95
Fleece Panty
€ 14.99€ 29.95
Wolfgang Onkruidborstel
€ 49.99€ 177.95
Ariel Pods Halfjaarbox
€ 39.99€ 79.99