Nieuws/Buitenland
390722790
Buitenland

Premium

Het beste van De Telegraaf

Huiveringwekkende getuigenissen over nachtmerrie

Overlevenden verwoestende flatbrand Bronx doen verhaal: ’Ik deed de deur open en alles was weg’

New York - De uitslaande brand in de Twin Parks North West-toren in de Bronx die aan ten minste 19 bewoners het leven gekost heeft, is veroorzaakt door een kapotte elektrische kachel, zo maakte de brandweer bekend. Bewoners die de brand overleefden vertelden over de nachtmerrie die ze achter de rug hebben.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF