Nieuws/Binnenland
910614921
Binnenland

Compleet gezin naar ziekenhuis na barbecueën in huis

De ambulance kwam ter plaatse nadat een heel gezin in Venray onwel was geworden.

De ambulance kwam ter plaatse nadat een heel gezin in Venray onwel was geworden.

VENRAY - Een Portugees gezin in het Limburgse Venray is onwel geworden door koolmonoxide, doordat ze in huis aan het barbecueën waren geweest.

De ambulance kwam ter plaatse nadat een heel gezin in Venray onwel was geworden.

De ambulance kwam ter plaatse nadat een heel gezin in Venray onwel was geworden.

De moeder was flauwgevallen en de vader voelde zich beroerd, zo bevestigt een woordvoerster na een bericht van 1Limburg. De twee kinderen waren nog wel aanspreekbaar.

Het hele gezin is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. „Ze hadden een ton hete kolen in huis staan, waarop ze aan het barbecueën waren”, zegt brandweerwoordvoerster Veronique Klaassen tegen de omroep.

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo