’Belangrijk juist in deze tijd verbondenheid bij de club uit te spreken’
PSV en Philips zetten 107 jaar samenwerking voort
Het Philips Stadion
Ⓒ HH/ANP
PSV heeft de sponsorovereenkomst met Philips met tien jaar verlengd, tot 2031. De Eindhovense voetbalclub en het gezondheidstechnologiebedrijf zijn al sinds 1913 aan elkaar verbonden.
Het Philips Stadion
Ⓒ HH/ANP
„Juist in deze tijd waarin niets meer vanzelfsprekend is, vinden we het belangrijk onze verbondenheid en maatschappelijke betrokkenheid bij de club en de regio uit te spreken”, aldus Frans van Houten, topman van Philips. „Daarom hebben we, als oprichter van PSV, besloten ons de komende tien jaar verder te verbinden aan PSV. Daarmee leggen we samen een stevige basis voor nieuw, toekomstig succes.”
De samenwerking tussen PSV en Philips betekent onder dat het stadion zeker tot 2031 de naam Philips Stadion draagt. Daarnaast blijven beide partijen samenwerken aan nieuwe innovaties om het topsportklimaat van de club te verbeteren.
Brainport Eindhoven
Bovendien verbindt Philips zich voor nog eens vijf jaar aan het zogenoemde Brainport-PSV Partnership, dat naast Philips bestaat uit ASML, High Tech Campus Eindhoven, Jumbo Supermarkten, Royal Swinkels Family Brewers en VDL. Die samenwerking is gestart op 1 juli 2019.
Philips stond tot een paar jaar geleden ook de voorzijde van het shirt van PSV. Tegenwoordig prijkt daar de naam van Brainport Eindhoven.
Voetbal Update
Dagelijks het belangrijkste voetbalnieuws zoals interviews en voorbeschouwingen.
Ongeldig e-mailadres. Vul nogmaals in aub.
Lees hier ons privacybeleid.