Premium
Het beste van De Telegraaf
Wereldwijd marktleider in cyber security lost ABN AMRO af als shirtsponsor Ajax-jeugd
Ajax-directeur kopt voorzet van De Ligt, Van de Beek en De Jong binnen
Commercieel directeur Menno Geelen van Ajax.
Ⓒ MATTY VAN WIJNBERGEN
Ajax is er ondanks de coronacrisis voor de komende drie seizoenen in geslaagd een nieuwe sponsor te vinden voor de jeugdafdeling. Techbedijf Acronis, wereldwijd marktleider in cyber security lost per 1 juli ABN AMRO af als shirtsponsor Ajax jeugd en onderstreept dat de Amsterdamse jeugdopleiding wereldwijd een begrip is. ABN AMRO gaat zich toeleggen op de vrouwentak.
Commercieel directeur Menno Geelen van Ajax.
Ⓒ MATTY VAN WIJNBERGEN
HET BESTE VAN DE TELEGRAAF
Mario Russo Edward Polo
Fiat Metalen Kruiwagen
Hyundai Electronics Aqua Turbo
QLT Mini Kettingzaag